Welke Gamepad en Joystick?

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BEVEL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06 08:48

BEVEL

s9.BeVeL

Topicstarter
Ik heb nu een Sidewinder Gamepad..
Ik ben echt toe aan iets nieuws.. niet dat deze zo slecht ik ofzo.. (heb ook geen geld teveel )

Maar welke (niet al te dure.. zeg maar 150 piek) gamepad en joystick raden jullie me aan????

Verwijderd

Ik raad je een creative cobra 2 aan die is USB en kan ook nog ff lekker draaien onder alle win programma's! Het is een vet lekkere gamepad.... zonder onhandige knopies!:)
En hij is nog vet ook om te zien!!!!!!:)
Één nadeel is dat niet elke winkel hem op vooraad heeft:'( DAT IS GEWOON DOM DOM DOM DOM!!!!!!!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

gamepad -> Gravis eXterminator
joustick -> Thrustmaster

nuff said :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
:) call me a looser..

maar een DUAL SCHOCK (sony playstation) en een PSX to USB converter!!

alle 16 knopjes stuk voor stuk prog.baar, gewoon in windows, en geen aparte progje om het aan te sturen..
nee

USB TO PSX in de USB poort, DUALSCHOCK in de PSX CONVERTOR, windows herkent hem standaar al 16 knoppen en 4 assen (2x analoog knuppeltje) en zelf force feedback ondersteuning!! :),Een maat van mij heeft geen psx en er een convertor en dualshock gekocht, nadat hij een keertje unreal tournament heeft gespeeld bij mij.. kosten, 50 piek voor convertor en 70 voor de controller (alleby bij funprice)

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op dinsdag 09 januari 2001 21:55 schreef psygho het volgende:
:) call me a looser..

maar een DUAL SCHOCK (sony playstation) en een PSX to USB converter!!

alle 16 knopjes stuk voor stuk prog.baar, gewoon in windows, en geen aparte progje om het aan te sturen..
nee

USB TO PSX in de USB poort, DUALSCHOCK in de PSX CONVERTOR, windows herkent hem standaar al 16 knoppen en 4 assen (2x analoog knuppeltje) en zelf force feedback ondersteuning!! :),Een maat van mij heeft geen psx en er een convertor en dualshock gekocht, nadat hij een keertje unreal tournament heeft gespeeld bij mij.. kosten, 50 piek voor convertor en 70 voor de controller (alleby bij funprice)
fun price zei je he?? hmmzz meteen ff opzoek gaan :D thnx

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |