Ik heb een page gebouwd, en getest met firefox (alles werkte goed).
Daarna ging ik dus testen met ie en kwam ik een paar dingen tegen die ik niet weg kreeg.
1: Ik werk in deze page met frames, nu krijg ik met ie tussen die 2 frames een witte streep.
Opgelost
2: Het opvragen van img gaat bij ie en ff blijkbaar anders.
opgelost, backslashes waren niet goed, toen werkte in 1x alles.
Voordehand liggende oplossing, niet aan gedacht.
3: IK zoek overal naar een tag die dus zorgt dat een img, helemaal boven aan de pagina wordt weergegeven (zonder de witte balk van de browser dus) maar niets werkt
geen css style, img top, niets
Mischien heeft iemand een tag die wel werkt
4: Ik heb overal scrol uitstaan, maar in ff kan je alsnog scrollen (ook al zie je geen scrolbar)
in ie werkt dit weer wel goed...
Opgelost, samen met me backslashes was het probleeem verdwenen.
Ik heb het zo goed mogelijk geprobeerd uit teleggen, als er vragen zijn hoor ik het wel.
Alvast bedankt
Daarna ging ik dus testen met ie en kwam ik een paar dingen tegen die ik niet weg kreeg.
1: Ik werk in deze page met frames, nu krijg ik met ie tussen die 2 frames een witte streep.
Opgelost
2: Het opvragen van img gaat bij ie en ff blijkbaar anders.
Voordehand liggende oplossing, niet aan gedacht.
3: IK zoek overal naar een tag die dus zorgt dat een img, helemaal boven aan de pagina wordt weergegeven (zonder de witte balk van de browser dus) maar niets werkt
geen css style, img top, niets
Mischien heeft iemand een tag die wel werkt
4: Ik heb overal scrol uitstaan, maar in ff kan je alsnog scrollen (ook al zie je geen scrolbar)
in ie werkt dit weer wel goed...
Ik heb het zo goed mogelijk geprobeerd uit teleggen, als er vragen zijn hoor ik het wel.
Alvast bedankt
[ Voor 53% gewijzigd door battler op 10-04-2005 12:32 ]
Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl