Toon posts:

LiveDrive II op SB Live 5.1??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om de Livedrive II (van de SB Live Platinum) op de SB Live 5.1 aan te sluiten? Ik heb namelijk een SB Live Platinum, en mijn vader wil een SB Live kopen, nu zou ik die van mij wel willen ruilen met hem, maar dan moet wel mijn LiveDrive II op de Live 5.1 werken..

• drmbs
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-07 22:38
Ja, dit werkt zonder problemen, het enige wat je mist is de mogelijkheid van een afstandsbediening die bij de 5.1 platinum wel wordt geleverd....

Verwijderd

wat is het voordeel van zoŽn livedrive. en wat kun je er allemaal op aansluiten

• drmbs
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-07 22:38
Hier zitten o.a. je digitale in- en uitgangen op (optisch/SPDIF), 2e microfoon ingang, 2e lijn-uitgang, en midi aansluitingen...

Verwijderd

En het is een voordeel dat die aansluitingen aan de voorkant van je computer zitten i.p.v. aan de achterkant zoals bij de eerste live!

• Evil-B
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-04-2023
....en het lijkt gewoon super-dope!! :9~

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Tja, zo tof vind ik hem er niet uit zien, maar dat is smaak, beetje te lomp (hoewel ik hem zelf ook heb. Had liever gezien dat ze die gigantische volumeknoppen niet zo uit lieten steken. Ook die 2 midi in-/uitgangen zijn echt een beetje aan de lompe kant. De Livedrive III heeft een leuke AB, eindelijk. Snap niet waarom dat er nog niet eerder bij zat, lekker relaxed met divX enzo. Als je de nieuwe desktop theatre van creative/Cambridge Soundworks koopt heb je geloof ik ook ab, dus als je dat nog van plan was...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Pagina: 1