Over enkele dagen/weken komt dan eindelijk Windows XP Professional x64 uit. Aangezien ik een AMD Athlon 64 3500+ heb ga ik dit OS natuurlijk z.s.m. installeren. Echter, ik wil natuurlijk ook alle drivers in 64bit hebben, anders heeft het weinig nut imo. Nu hebben nVidia en Via al de 64bit drivers officieel gereleased, wat dus inhoud dat het geen beta drivers meer zijn. Ook komen de meeste drivers voor moederborden van Asus in 64bit uit.
Nu heb ik echter wel een vraag. Ik heb namelijk een Creative Audigy 2 en daarvoor kan ik nergens 64bit drivers vinden. Op de website van Creative staat ook nergens informatie hierover. Inmiddels heb ik al gemaild naar ze, maar ook daarop krijg ik geen enkele reactie.
Heeft iemand enig idee wanneer Creative met 64bit drivers op de proppen komt, of laten die voorlopig nog wel even op zich wachten?
Nu heb ik echter wel een vraag. Ik heb namelijk een Creative Audigy 2 en daarvoor kan ik nergens 64bit drivers vinden. Op de website van Creative staat ook nergens informatie hierover. Inmiddels heb ik al gemaild naar ze, maar ook daarop krijg ik geen enkele reactie.
Heeft iemand enig idee wanneer Creative met 64bit drivers op de proppen komt, of laten die voorlopig nog wel even op zich wachten?