Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Allen,

Ik ben zoekende naar een waterdichte of minimaal waterresistant MP3 speler.
Liefst in rubber gecoat zodat een eventuele val geen directe schade oplevert 8)7.
Uiteraard met een goed geluid, comfortabele oortjes en minimaal 256 MB
Dan mag ie ook nog eens betaalbaar zijn (tot 200 Euri)
Iemand suggesties / ervaringen???

Thx

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-11 05:50
http://www.google.be/sear...terproof+mp3+player&meta=

Google i meestal een goede bron voor dit..

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dr was een hoesje voor de iPod Mini waarmee je iPod Mini waterdicht was.
Waar je die kunt vinden weet ik niet, maar Google is een goeie bron :)

Comfortabele oordopjes kun je wel vergeten, die leveren ze bijna bij geen enkele mp3speler, en zul je dus zelf moeten kopen.
Hetzelfde geld voor de geluidskwaliteit, met de standaardoordopjes haal je meestal er niet uit wat er in zit.

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Is dit misschien iets voor je?

[ Voor 40% gewijzigd door Gisae op 10-04-2005 12:12 ]

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Verwijderd

Topicstarter
Sja... ik heb me uiteraard al suf gegoogled :+
Maar google vertelt nix mbt ervaringen....
Als Google alle antwoorden zou geven, zouden de diverse forums niet echt veel bestaansrecht meer hebben... toch?

Iemand mogelijk bekend met de Canyon MP3SE?
http://www.canyon-tech.com/products/show.cfm/Audio_and_Visual/Accessories/MP3_Players/CN-MP3SE
Ziet er gelikt uit en lijkt mij redelijk 'schade-bestendig', de prijs doet me echter vermoeden dat de geluidkwaliteit (zelfs met bv Sennhieser oortjes) matig zal zijn.....

Sony heeft vlgs mij ook recent een dergelijk modelletje uit... heb m in een flits ergens gezien; wit van kleur met grijs rubber... iemand hier iets over? (ja ik heb ook hiernaar gezocht, zelfs op de sony-site, maar niets gevonden)

thx

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Wat doe je wel niet met zo'n mp3 player dat ie zo waterdicht moet wezen? O_o

Je mp3 player kan trouwens nog zo waterdicht zijn , je sennheiser oordopjes zijn dat niet :p

[ Voor 41% gewijzigd door Pheace op 10-04-2005 12:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hoeft niet compleet waterdicht te zijn, zolang ie maar waterresistant is...
Wat dacht je van zeilen in een snelle kleine open boot? :9~
Is helemaal fantastisch met een lekker muziekje erbij....
Ik wil t ding gewoon onder mn wetsuit stoppen; mocht er dan wat water over komen (veelvuldig het geval) dan is het wel de bedoeling dat mn mp3 het overleeft...
Daarnaast is het lekker om al joggend (all weather) wat in het rond te musiceren :P
Mbt oortjes heb je gelijk.... sony levert bij hun nw-s23 mooie welke wel water'dicht' zijn....
(BTW: weet iemand toevallig waar in NL zo'n nw-s23 verkrijgbaar is?)

Thx

• ZeilDude
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-02-2022
Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 13:06:
(...) Wat dacht je van zeilen in een snelle kleine open boot?(..)
Tss..... het mooie van zeilen is juist de rust. Als mijn vriendin en ik in onze 470 stappen, heb ik echt geen behoefte aan muziek. Gevoelsmatig zeg ik dat je het zeilen veel minder intens zult gaan beleven. Daarnaast, wat dacht je van de veiligheid? Lijkt me niet echt een teken van goed zeemanschap.

Maar ok, voor alle andere activiteiten moet er best een waterproof spelertje te vinden zijn. Bijvoorbeeld hier.

[ Voor 8% gewijzigd door ZeilDude op 10-04-2005 13:32 ]

• regmaster
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 09:59:
Allen,

Ik ben zoekende naar een waterdichte of minimaal waterresistant MP3 speler.
Liefst in rubber gecoat zodat een eventuele val geen directe schade oplevert 8)7.
Uiteraard met een goed geluid, comfortabele oortjes en minimaal 256 MB
Dan mag ie ook nog eens betaalbaar zijn (tot 200 Euri)
Iemand suggesties / ervaringen???

Thx
Deze ' http://www.oceanicworldwide.com/p_mp3player.html ' is wel vaker voorbij gekomen.
Dussssssss, zo waterdicht als waterdicht kan zijn..........

• ZeilDude
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-02-2022
regmaster schreef op zondag 10 april 2005 @ 13:30:
[...]

Deze ' http://www.oceanicworldwide.com/p_mp3player.html ' is wel vaker voorbij gekomen.
Dussssssss, zo waterdicht als waterdicht kan zijn..........
Wow! Die moet je met z'n tweeën tillen!

Afbeeldingslocatie: http://www.oceanicworldwide.com/img/p_mp3player_inuse1.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door ZeilDude op 10-04-2005 13:35 ]

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-11 09:57

freddifish

schnappi !

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Verwijderd

Topicstarter
ZeilDude schreef op zondag 10 april 2005 @ 13:23:
[...]

Tss..... het mooie van zeilen is juist de rust. Als mijn vriendin en ik in onze 470 stappen, heb ik echt geen behoefte aan muziek. Gevoelsmatig zeg ik dat je het zeilen veel minder intens zult gaan beleven. Daarnaast, wat dacht je van de veiligheid? Lijkt me niet echt een teken van goed zeemanschap.

Maar ok, voor alle andere activiteiten moet er best een waterproof spelertje te vinden zijn. Bijvoorbeeld hier.
Beetje achtergrondmuziek heeft weinig met zeemanschap te maken mi.... maar ieder zn mening, en rust vind ik aan boord van mn 'echte' (grotere) boot... met een laser over t water suizen heeft veel met 'fun' te maken; muziek mag wat mij betreft daar deel van uit maken, ik verstoor er in iedergeval andere watersporters niet mee (itt menig 'soundblaster-mega-huur-drijvende-caravan', welke je helaas maar al te veel tegenkomt, afgeladen met zuipende studenten :( ; over veiligheid gesproken....)

Anyway, thx voor de link! was idd op zoek naar nederlandse leverancier....
Nu nog iemand met ervaringen met deze Sony.

Voorts nog iemand met ervaringen met de eerder genoemde Canyon??

Thx

• regmaster
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
ZeilDude schreef op zondag 10 april 2005 @ 13:34:
[...]

Wow! Die moet je met z'n tweeën tillen!

[afbeelding]
Ben je gek...... onderwater weegt dat toch helemaal niets.... misschien moet je er zelfs wel een stuk lood aanhangen om dat ding niet iedere keer uit je nek te moeten vissen zoals dat met menig digitale camera vaak gebeurt, hehehehehehe :)

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

tbokkinga, je hebt al 3x gevraagd in dit topic of iemand ervaring met de Canyon heeft, dat lijkt me vaak genoeg ;) Aangezien waterdichte mp3-spelers niet zo'n heel grote markt hebben, zal het vinden van ervaringen gewoon lastig zijn. In dat geval zal je gewoon -zelf- een keuze moeten maken adhv je budget en eisen/wensen.

LinkedIn
Instagram

Verwijderd

;) Een goeie en redelijk geprijste waterdichte MP3 speler vind je bij Gadgets & Trends :

http://www.gadgetsentrends.nl/?product&pid=82

Suc6 !

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-11 21:33
Een vriend van me heeft die. Het gekuid wat er uit komt is icm met de originele oortjes vreslijk slecht. Ik heb hem wel niet getest met andere oortjes.

• Krekker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-05 21:54
Wat dacht je hiervan?

• Ghost(NL)
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik denk dat dit wel een mooie voor je is: Creative Muvo Sport Kost +- 100 Euro en dan hou je nog wat geld over voor eventueel betere oordopjes al vind ik bijv. de oordopjes die ik bij mijn Muvo TX had prima voldoen voor gebruik tijdens sport.

i5-12600K PRIME Z690M-PLUS D4 64GB 980 Pro M.2 1TB  MBA M1 13" 8GB 256GB (Late '20)

• Wutroe
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:08
Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 13:06:
Hoeft niet compleet waterdicht te zijn, zolang ie maar waterresistant is...
Wat dacht je van zeilen in een snelle kleine open boot? :9~
Is helemaal fantastisch met een lekker muziekje erbij....
Ik wil t ding gewoon onder mn wetsuit stoppen; mocht er dan wat water over komen (veelvuldig het geval) dan is het wel de bedoeling dat mn mp3 het overleeft...
Daarnaast is het lekker om al joggend (all weather) wat in het rond te musiceren :P
Mbt oortjes heb je gelijk.... sony levert bij hun nw-s23 mooie welke wel water'dicht' zijn....
(BTW: weet iemand toevallig waar in NL zo'n nw-s23 verkrijgbaar is?)

Thx
Die Sony NW-S23 heb ik bij de MediaMarkt in Hengelo zien liggen, weet niet of ze 'm ook bij andere zaken hebben.

Verwijderd

Misschien is deze wel wat?

Verwijderd

Topicstarter
Remy schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 13:54:
tbokkinga, je hebt al 3x gevraagd in dit topic of iemand ervaring met de Canyon heeft, dat lijkt me vaak genoeg ;) Aangezien waterdichte mp3-spelers niet zo'n heel grote markt hebben, zal het vinden van ervaringen gewoon lastig zijn. In dat geval zal je gewoon -zelf- een keuze moeten maken adhv je budget en eisen/wensen.
Met alle begrip voor het 'toezicht'... ;)

Blijkbaar was 3x vragen nodig... inmiddels dus (eindelijk) reply gekregen op mn vraag; de aanhouder krijgt dus blijkbaar op den duur de gewenste info.
Als ik het de 3de x niet had gevraagd had ik nu mijn info nog niet, 10x zou me teveel van het goede lijken, maar 3x zou toch niet zo'n punt moeten zijn?

Anyway, allen: dank voor de info ik ga er eens 'in duiken' _/-\o_

Blub....
Pagina: 1