Toon posts:

tv-kaart software

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
graag zou ik een tv kaart willen kopen, voor het opnemen van sommige tv-shows. nu vraag ik me af of er een programma bestaat dat een seintje geeft aan de software van de tv-kaart zodat ie begint met opnemen... (zoals je een videorecorder kunt instellen; opnemen NET5 half 8 (elke dag) bijv..

Graag wil ik namelijk alle afleveringen van seinfeld zo verkrijgen.....{)

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-07 18:25

lordsnow

I know nothing

De meeste software hebben wel een ingebouwde scheduler - daar kan je gewoon instellen welk kanaal en hoe laat 'ie moet beginnen met opnemen.

Iets zoals een seintje doorgeven ken ik niet, ik weet niet of zoiets bestaat.

En afleveringen van Seinfield zijn toch op andere, makelijkere, manieren te verkrijgen? Waarvan de DVD's kopen er een van is.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Winfast heeft zon scheduler ingebouwd, dus ik zou daar ns naar gaan kijken :)

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik gebruik hiervoor FlyCap. Dat werkt prima.

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-08 21:57

tweakerbee

dus..?

In Fly 2000 TV zit ook zoiets. Als je langs de MyCom gaat heb je voor 40 euro of zo die kaart. Heb je mooi 24 euro over voor een licentie op Fly TV. Zelf ook gedaan, echt geweldige software.

Nadeel aan de Asus TV FM kaart: Hoog CPU verbruik.Wat dat betreft zou je beter afzijn met een wat duurdere kaart. Daar heb ik echter geen ervaring mee.

You can't have everything. Where would you put it?

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-08 16:28

ThaHandy

Discovery Channel

tweakerbee schreef op zondag 10 april 2005 @ 03:22:
In Fly 2000 TV zit ook zoiets. Als je langs de MyCom gaat heb je voor 40 euro of zo die kaart. Heb je mooi 24 euro over voor een licentie op Fly TV. Zelf ook gedaan, echt geweldige software.
:7
Nadeel aan de Asus TV FM kaart: Hoog CPU verbruik.Wat dat betreft zou je beter afzijn met een wat duurdere kaart. Daar heb ik echter geen ervaring mee.
valt wel mee hoor :)

hangt af van je CPU snelheid en codec af.
met een 2ghz view ~20% load(full reso) en opnemen + kijken ~30% load. dat met een M-jpeg codec(shareware)10% meer dus :)

Verwijderd

Topicstarter
thanx.....dan weet ik dat..ga ik er maandag eentje halen....

btw. seinfeld dvd's zijn maar verkrijgbaar t/m seizoen 4 (die heb ik dan ook) .....maar gaat tot seizoen 9...en wachten duurt me te lang... en aangezien veronica elke dag er een uitzendt is het mogelijk om deze elke dag op te nemen
Pagina: 1