Zelf heb ik ooit een tv kaartje geïnstalleerd bij iemand om zijn xbox aan z'n pc te hangen (gelijkaardig dus)
tv kaartje was van typhoon (die hebben zo een k*tsite waarnaar je niet kan doorlinken maar goed)
http://www.anubisline.com/english/eindex.htm => products => visual => video tv radio => 50673
TYPHOON PCI TV CAPTURE CARD
(ergens in het midden)
goed kaartje, afstandsbediening en al, zelfs stereo geluid

(let op: niet zo evident, de low end kaartjes van hauppage hebben mono geluid

en low end is hier dan toch een 45 tal , die typhoon kost nieuw zo een 30-35€ denk ik, zelf tweedehands gekocht voor een 15 tal euro.
Werkt goed en software die er bij komt is vele malen beter dan die ****** software van hauppage, daarom heb ik mijn hauppage kaartje verkocht en dit genomen. (die hauppage soft is echt niet meer van deze tijd, lijkt wel voor windows 98, verder probs met stabiel draaien en bepaalde functies) Hier komt Win DVR bij, en dat is meer dan behoorlijk.
Over de kwaliteit: geluid en beeld mooi synchroon in stereo (alletwee inpluggen in tv card dan heb je geen problemen met ansynchroon zijn).
Wat ik wel opmerk is dat er precies wat 'ghosting' is van de spelletjes (tot nu toe alleen driv3r geprobeerd dus weet niet of het aan het game ligt (wat misschien iets te zwaar is voor de xbox, of waar zowieso al een soort 'uitsmering' inzit (tis niet echt uitsmering als in continue uitsmering maar zo een paar vorige frames die je nog ziet (soort ghosting dus, en hij heeft geen tft scherm, dus dat kan het niet zijn)
al bij al is het niet storend en gamen op hetzelfde scherm als je pc is lekker relax (minder plaatsverlies) en kwaliteit van het beeld valt bijzonder goed mee (had erger verwacht na sommige verhalen gelezen te hebben) . Het ziet er in elk geval 'scherper' uit dan op mijn tv (terwijl de res uiteraard niet veranderd is) Wat betreft die res: dat is uiteraard gewone PAL 'res' (dus een 560 tal beeldlijnen), maar ook dat vind ik helemaal niet opvallen. Kweet niet, je staat er niet bij stil dat de resolutie misschien de helft is dan wat je gewend bent op je pc, maar het stoort het gamen niet (zo zie je maar dat die resolutie ook wat overroepen is en dat games er zo ook mooi kunnen uitzien) Behalve de draw distance en de AA wat minder is, merk je geen storend verschil met de pc versie bvb. Kortom voor een console die bijna aan vervanging toe is met misschien een vierde van de specs van je pc zien de games er meer dan goed genoeg uit (en op consoles spelen is altijd plezanter

)
[
Voor 4% gewijzigd door
Verwijderd op 10-04-2005 13:48
]