Met de search kom ik er niet helemaal uit.
Misschien heeft iemand een link naar een FAQ of zo ?
Ik zoek een receiver voor m'm home cinema set.
Deze komt op m'n slaapkamer dus ik wil een receiver met een passive koeling (geen fans).
Ik heb de Pioneer DCS222 eeen paar weken in huis gehad.
Het geluid was voldoende voor me, maar de fan maakte teveel herrie.
Daarna de Logitech Z5500 Digital met passive koeling achterop.
Deze set is helemaal gewelding. Maar na 3 maal vervangen wegens een slechte voeding (Plops en brom in subwoofer) is ook deze retour gegaan.
Nu ga ik een receiver proberen maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
Ik heb 5 mooie kleine speakers staan maar geen sub.
Blaas ik met een dikke reciever die kleine speakers aan gort of kan ik ze gewoon gebruiken.
Ik denk b.v. aan de Sony str-de685 . (100 watt per luidspreker)
Heeft iemand misschien een tip wat een mooie reciever voor me is. (DVD hoeft niet, mag wel)
Ik wil minimaal 2 x digital in (optisch) en Dolby pro logic 2. En natuurlijk geen fans.
Die 5 surround speakers moeten er aan kunnen en ik zal dan nog een actieve sub moeten aanschaffen.
Misschien heeft iemand een link naar een FAQ of zo ?
Ik zoek een receiver voor m'm home cinema set.
Deze komt op m'n slaapkamer dus ik wil een receiver met een passive koeling (geen fans).
Ik heb de Pioneer DCS222 eeen paar weken in huis gehad.
Het geluid was voldoende voor me, maar de fan maakte teveel herrie.
Daarna de Logitech Z5500 Digital met passive koeling achterop.
Deze set is helemaal gewelding. Maar na 3 maal vervangen wegens een slechte voeding (Plops en brom in subwoofer) is ook deze retour gegaan.
Nu ga ik een receiver proberen maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
Ik heb 5 mooie kleine speakers staan maar geen sub.
Blaas ik met een dikke reciever die kleine speakers aan gort of kan ik ze gewoon gebruiken.
Ik denk b.v. aan de Sony str-de685 . (100 watt per luidspreker)
Heeft iemand misschien een tip wat een mooie reciever voor me is. (DVD hoeft niet, mag wel)
Ik wil minimaal 2 x digital in (optisch) en Dolby pro logic 2. En natuurlijk geen fans.
Die 5 surround speakers moeten er aan kunnen en ik zal dan nog een actieve sub moeten aanschaffen.