Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

ongeldig beeld

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Na een aantal uren zoeken kom ik toch hier terecht.. ik heb windows 4x opnieuw moeten installeren in 2 weken omdat er elke keer rare dingen gebeurde. nu krijg ik steeds vaker de error: .....dll is geen geldige windows kopie. Controleer dit op uw installatie disk. Ik zag er al wat dingen over staan op tweakers maar niet echt oplossend. Ik krijg de error met msn7, ietsvan de printen, office, deze computer(rechter muisknop). hierdoor kan ik helemaal geen programma's meer draaien en is mijn computer dus niets... ik heb norton, search and destroy, housecall laten lopen maar niets gevonden. heeft iemand enig idee hoe is dit oplos?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Heb je de tips uit [rml][ Howto] Spyware scannen en opruimen[/rml] al geprobeerd?

Daarnaast kan het geen kwaad om Microsft Anti-spyware eens te draaien, die vindt over het algemeen net iets rotozooi.

Heb je trouwens een exacte foutmelding? (Het is me nu net iets te vaag.)

[ Voor 15% gewijzigd door pven op 09-04-2005 23:55 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik heb ook problemen met Windows gehad, er werkte ook van alles niks meer, en virussen kon ie niet vinden.
Uiteindelijk ben ik er met toeval achtergekomen dat het aan ATI Tray Tools lag (waarom weet ik niet)
Weet niet of je dat prog draait, maar als je het draait zou je het ns uit moeten zetten.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Je TS is voornamelijk een half samen hangend geval van ofwel bugs van programma's / ofwel malware. In deze vorm valt het niet echt te vormen naar een bepaald geheel. Ik zou je daarom willen aanraden om Beveiliging en Virussen - Nieuw topic starten en Policy: Alle regels die op het forum gelden nog eens goed door te lezen, en eventueel een nieuw topic te openen wat wel aan deze richtlijnen voldoet. :)

Signature

Dit topic is gesloten.