Probleem met laptop toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-02 14:41
Ik heb de laatste tijd met mijn laptop wat problemen met mijn toetsenbord het lijkt wel als of er 1 of meer toetsen blijven hangen. Het gebeurt regelmatig dat zomaar een functie wordt geactiveerd of een menu wordt geopend, maar ik kan nooit zo snel de snelfunctie daarvan achterhalen.

Zij er programma die ik kan laten lopen die alle toetsen registeren die worden ingedrukt? Ook toetsen als Ctrl, Alt? Ik had zelf nog 2 oude keylog programma's, maar die registreren alleen de letters en cijfer verder niet.

Of heeft iemand nog andere suggesties of het een en ander te testen?

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-02 17:51
Probeer eens hem schoon te maken ;)
Meestal kun je bij laptops met wat geschroef en gevrot het tobo er ook wel uit krijgen. Dan alle vetresten, haren en kruimels weghalen, en hopelijk doet ie het weer goed ;)

• jjbstolk
Ik heb het toetsenbord pas los gehad en door geblazen met een compressor dus ik dacht dat het nou wel schoon moest zijn, maar misschien is het een vuiltje onder een toetse die zorgt voor storing, alle toetsen doen het verder goed veren netjes terug na indrukken.

• paraiko
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-01 19:01

paraiko

We are the Cow

Misschien is het niet je toetsenbord, maar druk je per ongeluk met de muis van je hand op de touchpad, dat kan voor allerlei rare effecten zorgen ;) .

Meestal zit er een functie in de touchpad driver die de touchpad automagisch uitzet, of de gevoeligheid omlaagschroeft, zolang je het toetsenbord gebruikt.

Assimilate, Graze, Stampede !!

• jjbstolk
Zal eens kijken of ik daar iets mee kan!