Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
koeling zou misschien een probleem kunnen zijn.
Oude laptops hebben soms geen echt ventilatoren en dat kan na lang gebruik toch lastig worden.
Je kan altijd kijken naar die laptop koelingen. maar die zijn niet bepaald stil ofzo( mss te modden
)
Oude laptops hebben soms geen echt ventilatoren en dat kan na lang gebruik toch lastig worden.
Je kan altijd kijken naar die laptop koelingen. maar die zijn niet bepaald stil ofzo( mss te modden
Die dingen worden inderdaad meestal erg heet. Zorg voor een vuurvaste ondergrond, zet het apparaat regelmatig uit zou ik zeggen. Ik heb Windows 2000 Server al vele tientallen malen op m'n ouwe laptop gezet. Maakt echt niet uit voor de meeste functies.
waarom niet met vmware workstation op je desktop pc een server draaien
gaat sneller als op zon trage laptop
zelf heb ik 15 servers draaien op mijn dual-xeon bak met 4gb ram en 150gb gestripte scsi diskjes
ik heb niet eens een 'werkstation' (ja die draait ook virtueel onder vmware)
zelf heb ik 15 servers draaien op mijn dual-xeon bak met 4gb ram en 150gb gestripte scsi diskjes
A wise man's life is based around fuck you
Verwijderd
idd, is het aan te raden het op een snellere pc te doen. Want ga je mailserver en database server en zo proberen (en evnetuel ELo's e.d.) dan gaat je laptop dit niet trekken, en zit je te wachten. Plus laptop's zijn niet gebouwt om altijd aan te staan, en het risisoc dat je iets laat doorbtanden is groot 9een vreiend van mij heeft zo zijn latop om zeep geholpen)