Heb nu een maand een iPod Mini 2G. Wilde 'm bijna omruilen voor een ander merk met extra features zoals Radio. Gelukkig heb ik dat niet gedaan want er is ook nog zoiets als podcasting. Super deze nieuwe vorm van 'radio luisteren': luisteren op tijdstippen die jou uitkomen, simpelweg downloaden wat je leuk vindt (comedy, politics, adult etc.) en weer deleten als je ermee klaar bent.
Ik heb me snel ingelezen via sochicken.nl en andere sites. Daarna Ipodder gedownload. Nu luister ik al een week naar een aantal Engels- en Nederlandstalige podcasts. Dus voor mij toch gewoon radio op mijn iPod mini.
Een aanrader!
* enig nadeel is dat 4 gig wel weinig is omdat de podcast toch behoorlijk wat mb's bevatten. Dus binnenkort op naar een mp3-speler met meer capaciteit!
Ik heb me snel ingelezen via sochicken.nl en andere sites. Daarna Ipodder gedownload. Nu luister ik al een week naar een aantal Engels- en Nederlandstalige podcasts. Dus voor mij toch gewoon radio op mijn iPod mini.
Een aanrader!
* enig nadeel is dat 4 gig wel weinig is omdat de podcast toch behoorlijk wat mb's bevatten. Dus binnenkort op naar een mp3-speler met meer capaciteit!