Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd AVG-Free Spam??

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• TNijpjes
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik heb een probleem met mijn moeder. Op haar PC heeft mijn Pa AVG-Free geinstalleerd. Sind dien klaagt zij er over dat ze van bepaalde bedrijven geen mail meer ontvangt.

Nu gaan mijn verdenking uit naar de AVG scanner. Ik kan alleen nergens vinden op de site of google dat AVG spam automatisch verwijderd, of hoe het in te stellen is.

Ik heb ook geen idee hoe ik er achter zou kunnen komen hoe of waarom deze mail niet meer binnen komt

Te dure camere, te veel lenzen, te weinig tijd. O, en iets dat flitst

Verwijderd

Stukje uit de handleiding:
AVG E-mail Scanner works as a filter between the e-mail programs you use (e.g. Outlook Express, Incredimail, Netscape, etc.) and your Internet/e-mail communication provider. AVG for Windows Workstation collects both incoming and outgoing messages, saves them in a temporary directory for virus scanning, and then actually receives/sends them.
Blijkbaar scant ie dus enkel op virussen, niet op spam. Zeker dat je geen andere spam-filterende software draait? Of dat je ISP er niet voor iets tussenzit fzo?
Ik heb een probleem met mijn moeder.
:+

Verwijderd

Ik maak gebruik van AVG Free, en ontvang nog steeds hordes spam. Dus nee, AVG verwijdert geen ongewenste email berichten.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Dit valt dus idd goed te vinden in de handleiding / support-forum van AVG-Free. ;)

Signature

Dit topic is gesloten.