Toon posts:

Wat is de kerneltijden?

Pagina: 1
Acties:
  • 233 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als ik op CTRL+ALT+DEL druk bij XP krijg ik dus allemaal die schermpjes te zien. Bij de prestatie tab hebk ik de mogelijkheid tot 2 grafiekjes. De CPU gebruik en Kerneltijden(in rood) Nou hebk bij god geen id wat dat zijn. Kan Iemand mij daartoe verheldering schaffen? Zal wel een dikke n00b vraag zijn, schaam me ook dood om het te vagen maargoed...here it goes....Danke voor de replies alvast

Edit: Dit hoort trouwens in een ander forum thuis. Sorry voor de foutpost!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2005 20:09 ]

Verwijderd

The red lines indicate the amount of CPU resources consumed by kernel operations.
Bron: http://www.microsoft.com/..._change_view_options.mspx

De kernel is het hart van windows waar oa. alle interactie met de hardware word geregeld.

Kernel uitleg: http://www.bellevuelinux.org/kernel.html

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2005 20:26 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:09

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Idd een ander (sub)forum 8)7

Move VB -> WOS

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Topicstarter
Dankje, ik zat te lezen in V&B toen ik me bedacht dat ik nog wat wou vragen, van het een komt het ander.......morgen geen pilletjes meer slikken O-) 8)7

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Mag ik je verwijzen naar [google=kerneltijden], [search=kerneltijden] of [google=kernel times].

Lees alsjeblieft Windows Operating Systems - Policy, Registratievoorwaarden en faq en Algemene gedragsregels (Netiquette) nog eens goed door. Hier is het wel de bedoel ing dat je zelf wat onderzoek doet om je antwoorden te vinden. Over een dergelijk onderwerp is zoveel te vinden dat je er echt zelf wel uit moet kunnen komen. Daarom ga ik het topic sluiten.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.