Toon posts:

[XP] Productcattalogussen niet installeren (setup)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net vanmiddag winxp pro gekocht omdat ik van het gezeik
af wou zijn van het proberen te installen meej andere cd.
Maar nu start ik xp setup op hij gaat de bestanden naar
mijn c: partitie kopieren en reboot maar als hij dan ook echt gaat installeren,
dan geeft hij de foutmelding: '' windows kan de productcattalogussen niet installeren''
dat is een kritieke fout en de setup houd er meej op.
weet iemand een oplossing? of iemand die dit ook gehad heeft?
alvast bedankt

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Je hebt een driver probleem volgens Microsoft. http://support.microsoft....ogus+installeren&srch=sup maar misschien is er iets anders aan de hand.

Probeer eens je HD opnieuw te formateren.

offtopic:
Graag ook even in gewoon Nederlands schrijven én zonder telkens zinnen af te breken en geen hoofdletters te gebruiken. Alinea's gebruiken maakt het nog wat beter leesbaar.

[ Voor 12% gewijzigd door Guardian Angel op 09-04-2005 18:49 ]

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
Umh ik heb 1 partitie die kan ik gewoon niet formatteren staan teveel belangrijke dingen op.
Maar mijn andere 2 partitie's heb ik geformatteerd met de windows setup en vewijderd, en toen opnieuw aangemaakt. Op 1 van die 2 staat windows de andere is backup.

Daarna kreeg ik die fout weer. In het logboek stond dat er iets was met de digitale handtekening van xp pro setup. Weet niemand wat dit is? Ik zal de microsoft nog een keer doorspitte, bedankt.

sorry voor me spelling en leestekens, moest dit redelijk snel schrijven. En spelling benk nou niet super goed in

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Probeer er allicht even op te letten djlorenzo. Hier op GoT houden we ervan om in helder goed leesbaar Nederlands met elkaar te communiceren. Ook zou het fijn zijn als je iets meer informatie geeft over de situatie en de errors die verschijnen. Een beetje informatie over welke zoektermen je hebt gebruikt om te zoeken verder. Er zou wel wat meer informatie moeten zijn. Is de harddisk verder in orde?

http://support.microsoft....n-us;823303&Product=winxp al geprobeerd?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
oke sorry die site had ik ook net gevonden. Maar het probleem is ik kon thuis niets opzoeken omdat ik natuurlijk geen windows had. Dus ik schrijf dit bij me vriendin dus had nog niet zoveel kunnen opzoeken. Maar ik zal thuis proberen of die oplossing werkt. Iedergeval bedankt iedereen, en nogmaal sorry voor mijn onduidelijke startpost.