[mp3] Programma om bij veel mp3 leegtes weg te halen

Pagina: 1
Acties:

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-08 09:25

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Topicstarter
OK, ik heb hier meer dan 500 mp3-tjes die allemaal beginnen en eindigen met een kleine stilte (de stilte duurt altijd even lang) die ik weg wil halen. Nu zou ik dit met n paar nummers handmatig kunnen doen, maar 500 nummertjes is n beetje veel. Is er een programma dat dit voor mij kan doen in 1 of andere batch??
Ik heb wel proberen te zoeken op google en GoT, maar ik gebruik denk ik de verkeerde zoekwoorden.

edit:

Niet zoekmethodes, maar zoekwoorden :P

[ Voor 7% gewijzigd door XiN-eViL op 09-04-2005 18:39 ]

• Glabbeek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:29

Glabbeek

Dat dus.

Het eerste programma waar ik aan denk is Cool Edit, een erg uitgebreide audio editor. Nu ik er op zoek blijkt het echter overgenomen te zijn door Adobe (sterker nog, al in augustus 2003) en heeft het de naam Adobe Audition gekregen.

Het programma zal ongetwijfeld veel te uitgebreid zijn, en misschien kan het stiekum helemaal niet waarvoor je het nodig hebt, maar ik verwacht het eigenlijk wel. Je kan hier in ieder geval een 30-dagen versie downloaden.

En zo is het maar net.

Verwijderd

Goldwave doet dit perfect in batch. Lekker licht en klein en trial-versie beschikbaar.

• pinojo123
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:05
MP3 Tag studio kan dit ook zonder eerst naar wave en dan weer terug naar mp3 (=kwaliteits verlies) te gaan.
http://www.magnusbrading.com/mp3ts/

• Force
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-07-2023

Force

Kan iemand ff me neus afvegen?

Leven is als een pijpkaneel, iedereen zuigt eraan en krijgt zijn deel.