Toon posts:

(een neutrale opstelling) voor Femme

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoewel er niks over mij is gezegd is het een tamelijk l*llige actie voor somige. Het had niet gemogen maar gebeurde toch. Dat zal ook wel in de rest van de wereld voorkomen en is dus niet de apocalypse.
Mijn idee. Femme vooral bied zijn excuses aan wil hij ervoor zorgen dat hij een deel van zijn klanten houd, maar dit geld ook voor andere admins. Ik dwing niks af maar wil dit wel graag horen, ik de normale wereld zou dit namelijk ook gebeuren.

Verwijderd

Define excuses.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 09 januari 2001 19:48 schreef Eating Elpie het volgende:
Define excuses.
hoe bedoel je. ik vraag gewoon of hij zijn excuses aan wil bieden voor het voorval waar hier al 10 draatjes over lopen, over users die niet leuk zijn.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik heb geen behoefte aan excuses. Ik zie liever een oplossing zodat dit gewoon niet meer nodig is.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 09 januari 2001 20:01 schreef ecteinascidin het volgende:
Ik heb geen behoefte aan excuses. Ik zie liever een oplossing zodat dit gewoon niet meer nodig is.
dat kan dat je het vind maar hij moet gewoon zijn fout toegeven en dus ook excuses aanbieden.
als jij dat niet vind dan moet jij dat maar weten

Verwijderd

Volgens mij heeft Dennis over het hoofd gezien dat het bewuste threadje als grap begon.

En so what? Maak je niet druk en denk aan je hart. Ga buitenspelen ofzo
Net als iedereen die niks beters te doen heb dan dom commentaar geven en denken dat ze belangrijk zijn.
Blader andere fora weer door enzo

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Ok, nou ga ik ook es wat hier over zeggen dan:

<<Zucht>> :Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z

Zo, wat een drukte zeg. Het was een beetje domme actie maar hoe vaak wordt er niet achter je rug om over je geluld IRL. En hoe vaak doe je dat zelf (on)bewust.

Gewoon een domme actie niet meer en niet minder.

Adjes zeiden sorry, meer hoeven ze toch niet te doen (mits die sorry dan ook een oprechte reactie was.)
Hiermee mag wat mij betreft elke verdere discussie op slot hoor.

de betaler vervuilt

Verwijderd

Gais, hier gaat het helemaal niet om. Lees nog maar eens al die threads door, misschien wordt het dan iets duidelijk waarom sommige mensen (HLPDSK/Wildhagen) terecht kwaad worden...

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Domme acties ontstaan nu eenmaal. Excuses veranderen niet veel aan domme acties. Een idee of verandering die domme acties voorkomt wel.

Als ik newbies maf vind kan ik later wel sorry zeggen, maar ik zou beter geen mafkezen meer moeten gaan zeggen.

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:16
Dit bedrijf in kwestie, tweakers.net, heeft anders wel stelselmatig lasterlijke uitspraken gedaan over enkele van haar klanten en medewerkers. Buiten het feit dat dat onethisch is, is het wellicht op te vatten als smaad of laster. Het blijkt dat hier een behoorlijk incapabel managementteam de zaakjes in handen heeft. Het feit dat het in een 'admin' forum gebeurt en door posters met de aanduiding 'admin' erbij duidt al aan dat het uit hoofde van de functie plaatsvond.
De excuses tot nog toe lijken nergens op. Tezamen met de hoeveelheid :r emoticons in de originele thread zijn de daders nauwelijks nog serieus te nemen.
Een beetje bedrijf dat zijn geloofwaardigheid wil behouden komt met een persbericht en gaat tot op de knieen en maakt geen enkel voorbehoud. Een gebaar richting de slachtoffers van deze stinkende zaak is op zijn plaats of naar een ander goed doel.

Nu ben ik zomaar een gebruiker. Lees regelmatig het nieuws, bezoek de forums etc. Dit soort acties van tweakers.net doet mij (censuur emoticon niet weergegeven).

Paul

Verwijderd

Wat verandert een excuses.
Kan ik ook.

Hierbij biedt ik mijn welgemeende excuses aan.

En nu?

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Wat verandert een excuses.
Kan ik ook.

Hierbij biedt ik mijn welgemeende excuses aan.

En nu?
Nu is het af. Wat wil je dan nog meer?

Natuurlijk snap ik dat sommige mensen beledigd zijn (en ja ik steun HlpdsK aan alle kanten) maar ik vind een "sorry" en een "dit had niet mogen en zal nooit meer gebeuren" wel genoeg.
Chill ff een beetje allemaal. Als iedereen nu ff een dagje of twee wacht met zijn volgende reply over dit topic is het allemaal weer wat gezakt.
Shit happens...

de betaler vervuilt

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 09 januari 2001 20:06 schreef GA!S het volgende:
Ok, nou ga ik ook es wat hier over zeggen dan:

<<Zucht>> :Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z

Zo, wat een drukte zeg. Het was een beetje domme actie maar hoe vaak wordt er niet achter je rug om over je geluld IRL. En hoe vaak doe je dat zelf (on)bewust.

Gewoon een domme actie niet meer en niet minder.

Adjes zeiden sorry, meer hoeven ze toch niet te doen (mits die sorry dan ook een oprechte reactie was.)
Hiermee mag wat mij betreft elke verdere discussie op slot hoor.
ja dat doe ik ook soms wel eens, maar dat heb ik ook allang gezecht hierboven, maar ik bied dan mij excuses aan en ik heb het alleen nog maar van kaj gehoord. En wil het graag van femme horen.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 09 januari 2001 20:29 schreef GA!S het volgende:

[..]
Nu is het af. Wat wil je dan nog meer?

Natuurlijk snap ik dat sommige mensen beledigd zijn (en ja ik steun HlpdsK aan alle kanten) maar ik vind een "sorry" en een "dit had niet mogen en zal nooit meer gebeuren" wel genoeg.
Chill ff een beetje allemaal. Als iedereen nu ff een dagje of twee wacht met zijn volgende reply over dit topic is het allemaal weer wat gezakt.
Shit happens...
het probleem is dat ik het nog maar 1 keer heb gehoord zoals ik al zij

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Mee eens.

de betaler vervuilt

• Floor-is
  • Laatst online: 17-02 22:18

Floor-is

5.2

1234Dennis: Word jij genoemd in die thread dan? :?

Bericht hierboven

Verwijderd

Wat niet is zou wel kunnen.
En dat dit kan is ergerlijk.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 09 januari 2001 20:36 schreef Floris_Diemel het volgende:
1234Dennis: Word jij genoemd in die thread dan? :?
lees alfjeblieft de eerste zin
maar daar gaat het niet om, ik vind het niet goed wat daar is gabeurt, ook al is het voor de grap ik vind gewoon dat er vanuit jullie dan een excuses aangeboden worden. Dat is toch een normale gang van zake ofniet?

• Floor-is

Floor-is

5.2

Wat niet is zou kunnen inderdaad, maar in dit geval niet.

Je zal ons op ons woord moeten geloven als we zeggen dat dit niet vaker is gebeurd en dat het ook niet vaker zal gebeuren.

Wat de meeste personen in de thread betreft: Ik heb aan enkelen een mail gestuurd en anderen via ICQ gesproken. De enige waarmee het op dit moment nog niet uitgesproken is, is HlpDsK. (Wat mij betreft dan, ik weet niet hoe het met anderen zit.)

Is dat het antwoord waar je naar zoekt misschien?

Bericht hierboven

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Ik denk dat dit inderdaad het soort informatie dat duidelijkheid kan scheppen in de hele situatie.
Maak anders ff zelf een thread aan waar alle adjes ff hun verhaal in kwijt kunnen (een thread die dus op slot staat waar alleen adjes hun visie even kunnen neerplanten) schept in iedergeval weer wat meer duidelijkheid.
In de tijd van de info-honger van de gemiddelde internetter is het gebrek aan info op een forum als dit olie op het vuur van de geruchten. Dat moet je gewoon voor zien te blijven.

Houdt dus iedereen even op de hoogte op een duidelijke plaats, scheelt weer een hoop gezoek door allerlei draadjes naar wie nu wat gezegd/gedaan heeft. Ik denk dat deze "zwarte bladzijde" dan wat sneller naar beneden kan verdwijnen....

de betaler vervuilt

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 09 januari 2001 20:53 schreef Floris_Diemel het volgende:
Wat niet is zou kunnen inderdaad, maar in dit geval niet.

Je zal ons op ons woord moeten geloven als we zeggen dat dit niet vaker is gebeurd en dat het ook niet vaker zal gebeuren.

Wat de meeste personen in de thread betreft: Ik heb aan enkelen een mail gestuurd en anderen via ICQ gesproken. De enige waarmee het op dit moment nog niet uitgesproken is, is HlpDsK. (Wat mij betreft dan, ik weet niet hoe het met anderen zit.)

nee dat is niet wat het voor mij zal doen. ik zie het liest dat vooral femme maar ook andere admin's gewoon hun excuses aanbieden voor het toch voor sommige schadende verhaal

• Floor-is

Floor-is

5.2

Ga!S op zich een goed idee. Helaas heb ik daar nu net geen tijd voor, ik ben erg druk op ICQ mezelf aan het verdedigen...

Bericht hierboven

Verwijderd

1234Dennis, doe me aub een lol en ga terug je hol in. In andere topics is je al voorgeschoteld dat de betrokken mensen hun excuses hebben aangeboden en daar moet je het maar mee doen. punt.

En ja, ik vind je op deze manier een enorme lul (met alle respect :9~) -zo beter?-. Commentaar graag via icq. m'n nummer staat hiernaast.

Paz out.

• OldButNotSoWise
  • Laatst online: 09-02 01:07

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Waarom is deze thread nog open :?
Voegt imho niets meer of minder toe als de andere die al wel dicht zijn.
Vindt dat deze ook wel dicht mag, werkt verwarrend.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:43

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

ik vind je op deze manier een enorme lul
Hoho, heb respect voor elkander :7.

Verwijderd

done. (zie eerdere posting).

slotje.

• Femme