Toon posts:

nView option weg?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben vandaag bezig geweest om de TV-out van m'n PC aan de praat te krijgen. Ik heb een Siemens Fujitsi PC met een NVidia FX5700 VE grafische kaart. Ik heb ontdekt dat ik via nView (instellingen voor beeldscherm) 2 uitvoerapparaten (beeldscherm en TV) kan instellen en aansluiten. En idd: ik krijg het monitor beeld (niet zo scherp) op de TV.
Probleem: in m'n menu (instellingen voor beeldscherm) krijg ik optie nView niet meer te zien. Eerst zag het er zo uit en nu zo. Ik heb geen flauw idee of ik iets heb gewijzigd en zo ja wat.
Wie weet raad?

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Je plaatjes doen het niet :)

Welke drivers gebruik je? Download desnoods de nieuwste en installeer die.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, alles gedeïnstalleerd, nieuwste drivers gedownload en geinstalleerd. Nog steeds het zelfde resultaat: optie nView is niet meer aanwezig in het menu waardoor ik niet kan klonen en het signaal naar m'n TV kan sturen. Help :'( !

• notsonewbie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05-2025

notsonewbie

...---...---...---

AtleX schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 16:50: Welke drivers gebruik je? Download desnoods de nieuwste en installeer die.
Dat heb ik net gedaan en mijn OC opties zijn weg...
versie 76.44

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

• Xiander
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-06 09:20
Ik kan je screenshots niet zien, maar via configuratiescherm kan je alleszins ook nview aanzetten en alle opties veranderen.

Typ voor GoT!

Verwijderd

notsonewbie, het antwoord is allang gezegt, anders download ej rivatuner, gotamme.

onTopic: rechtsonderin je scherm heb je een nvidialogo'tje daar rechtermuisknoop op --> nviewbeeldscherminstellingen --> en dan klonen

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-10-2025
notsonewbie schreef op zondag 10 april 2005 @ 12:52:
[...]

Dat heb ik net gedaan en mijn OC opties zijn weg...
versie 76.44
Coolbits 2 installeren
is een Reg filetje
ff google'en op

"coolbits 2"

[ Voor 5% gewijzigd door ixl85 op 10-04-2005 16:17 ]

• notsonewbie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05-2025

notsonewbie

...---...---...---

ixl85 schreef op zondag 10 april 2005 @ 16:17:
[...] Coolbits 2 installeren is een Reg filetje ff google'en op
"coolbits 2"
Yep, thanx!

Gevonden bij www.guru3d.com

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

Pagina: 1