Nou, ik ben volledig overgegaan van de vorige naar de 1.9.125 (een RC van versie 2.0) omdat die een paar functies had die ik écht wel zocht, en omdat de overstap lekker vlot ging.
Nu, onderhand merk ik wel een paar dingen:
- M'n oude 'sxw'-bestanden van OOo Writer 1.x hadden plots het Windows icoon.
-> Uiteinelijk gekoppeld aan 'Soffice.exe', en via Windows het 'oude OOo Writer' icoon gegeven, zodat ik zie dat dit nog in de oude indeling is. Maar...
MS Word en MS Exell documenten hebben ook het windows icoon, en nu wil ik graag dat deze WEL door OOo worden geopend (wat geen probleem is) maar het Microsoft icoontje ervoor tonen. Zodat ik meteen zie dat het géén OOo-documenttype is. Hoe kan ik dit beste doen? Ik heb al op ICO bestanden geGoogled, maar die zijn altijd vrij slecht van kwaliteit.
- OOo, die 1.9.125, die crasht toch wel relatief vaak. Dat hij opeens verdwijnt uit m'n startbalk. Herstelfunctie 'ok', maar toch,...het zou wel iets minder frequent mogen.:(
- En iets wat ik nergens kon terugvinden: Als ik het punt-teken intyp dat bij het numerieke gedeelte staat van het toetsenbord, word dat een komma. (Vooral in de Exell-tegenhanger niet zo fijn).
"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"