Toon posts:

MsgPlus crap?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Momenteel zit ik in 'n discussie verwikkelt over MsgPlus.
Er zijn enkele die beweren dat het hun hele pc heeft verzeikt, en ook dat er veel spyware binnenkomt via msgplus (en dan bedoelen ze niet het optionele sponsorprogramma). (iemand gaf als voorbeeld Lop.com)
Is dit echt zo? (waarom lees ik er dan zo weinig over?)
thx
greetz

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:35
volgens mij ís het optionele sponsorprogramma lop.com

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

Verwijderd

Ik heb dat inderdaad van meer mensen gehoord, maar om de 1 of andere rede heb ik er nog nooit problemen mee gehad. Spyware heb ik iig nog nooit gehad via msgplus :)

• DrEvil1986
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:38
Ik en mijn broertje gebruiken ook al tijden msnplus...nooit ergens last van gehad hoor.
Het is inderdaad wel zo dat je ff moet uitkijken dat je die optionele sponsorzooi echt deselecteert bij het installeren.

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-08 14:18
Naja je moet even goed opletten bij de installatie ..... veel lui klikken gewoon klakkeloos volgende.

Als je echter verkeerd hebt geinstalleerd, moet je ff uninstall doen en vervolgens install en WEL goed opletten is mijn ervaring.

Over andere reclamezooi heb ik nog nooit gehoord, en heb het zelf ook niet.

[ Voor 15% gewijzigd door punisher007 op 09-04-2005 15:13 ]

http://blog.bjornhouben.com

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
OnTracK schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 15:07:
volgens mij ís het optionele sponsorprogramma lop.com
Klopt, dat programma is een alias voor lop.com. Wat die mensen zeggen is pure bullshit, als echte tweaker ken je je computer, en dat kraam je niet zulk soort onzin...

Verwijderd

Topicstarter
dit zeg ik ook de hele tijd, maar ik kan geen degelijke argumenten aanhalen om hen te overtuigen

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Tja. Als ze nou eens niet gewoon door simpel *klik* x 10 een installatie doorlopen, dan komen ze erachter dat de sponsors ook uit te zetten zijn. ;) Ze verwijderen gaat echter niet zo gemakkelijk. ;)

Signature

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Mijn hitmanpro log geeft aan dat ik 0,0 spyware/malware/CWS heb, na clean install met msn en msgplus ..misschien dat dat iets overtuigd :P

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 21:58

job

Er zijn 2 manieren waarop je allerlei troep op je pc kan krijgen via msnplus.
1. door niet op te letten bij de installatie en gewoon op volgende klikken, waardoor je dus die leuke sponsor balk krijgt.
2. bij een update wordt de nieuwe versie over de oude heen geinstalleerd, maar wordt de vraag of je die sponsor balk wilt installeren niet gevraagd en gewoonweg geinstalleerd.

[ Voor 7% gewijzigd door job op 09-04-2005 15:17 ]

• martijn_tje
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-08 22:06
Bij een update wordt het ook gevraagd of je sponsers wil instaleren is mijn ervaring. Maar msn is als je goed leest en klikt ad en spyware vrij

[ Voor 26% gewijzigd door martijn_tje op 09-04-2005 15:23 ]

Sony A6600 + Sigma 16 f/1.4, Tamron 17-70 f/2.8, Sigma 30 f/1.4, Sigma 56 f/1.4, Tamron 70-180 f/2.8 en Meike Mk320

Pagina: 1