Toon posts:

WinAvi: Missende beelden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na het overzetten van Avi naar DVD, met WinAvi 6.3, speelt het resultaat niet goed af.. Ik mis duidelijk een heleboel beelden, en hierdoor loopt alles stotterend en niet gelijk.

Tijdens het overzetten zie je in het preview-beeld wel alle beelden, maar als ik het resultaat afspeel op de computer of in de DVD speler, dan zijn die beelden er niet meer..

Mijn instellingen wat "target format" etc. betreft staan allemaal op auto. Ik heb hier nog nooit eerder problemen mee gehad, maar sinds een week of 3 krijg ik geen film meer goed!

Kan iemand mij helpen?

Verwijderd

Haal de avi anders even door gspot heen, die geeft wel aan of de bestandsgrootte ed kloppen :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan het Avi bestand gewoon afspelen, en Gspot zegt ook dat hier niets mee aan de hand is..

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 16:02:
Ik kan het Avi bestand gewoon afspelen, en Gspot zegt ook dat hier niets mee aan de hand is..
en geeft Gspot ook aan dat de codecs op je pc zijn geinstalleerd?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 16:12:
[...]

en geeft Gspot ook aan dat de codecs op je pc zijn geinstalleerd?
Volgens Gspot zijn er geen problemen.. Volgens mij heb ik het probleem gevonden!

De film heeft AC3 geluid, en nu zag ik ergens dat dat problemen kan opleveren.. Heb dus 5minuten van de film gedaan zonder directAC3, en het resultaat was goed.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2005 16:44 ]