Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Tjeerd
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:59

Tjeerd

Be Original, Be Yourself.

Topicstarter
Ik weet niet eens wat voor exacte term ik moet gebruiken om te vertellen wat ik zoek, maar waar het op neer komt:

Ik zoek een stuk software waarmee ahw grafisch wordt geplot op het scherm welke route je aflegt. Dus adhv de verplaatsing die je doet zie je op je scherm dat er stipjes worden gezet (NWOZ richting), na een tijdje zie je dus een spoor van wat je hebt afgelegd. Nou heb ik zitten zoeken met termen als "gps + mapping" op google en ook op GoT, maar ik heb niets kunnen vinden wat doet wat ik wil.

Zijn dit soort stukjes software er sowieso voor de Pocket PC (lijkt me wel) en weet iemand waar ik dat wel kan vinden (liefst gratis natuurlijk)?

(freewareppc.com e.d. kon ik niet iets op vinden wat lijkt op wat ik wil)

[ Voor 7% gewijzigd door Tjeerd op 09-04-2005 15:00 ]

www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Pathaway doet dat bijvoorbeeld op PalmOS. Daarvoor heb je ook geen ultradure PDA nodig. Koop een goedkope Palm + GPS en je bent klaar.

Alors.

• Tjeerd
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:59

Tjeerd

Be Original, Be Yourself.

Topicstarter
Ik heb nu iets tevonden wat er sterk op lijkt en ook erg nauwkeurig lijkt te kunnen zijn en waar je eigen maps (GIF/JPEG etc.) kunt gebruiken als map. En het heet: GPS Tuner :)

(mocht er iemand zijn die iets beters weet, altijd welkom)

www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.

• Jan Smit
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:40
GPStuner is leuk maar het alllerallermooiste is Oziexplorer. Er is een versie voor de PC en voor de PPC.

Alleen die kaarten... die zijn er wel.. Als je wel eens tochten loopt zoals op http://www.geocaching.nl dan heb je kans dat je in één van die caches een zgn 'kabouter cd' vindt.... Op die kabouter cd's kaarten + indices en die passen perfect in oziexplorer. Er staan zelfs bospaadjes in... Super gedetailleerd...

En je ziet inderdaad je afgelegde route op de kaart weergegeven. Super programma!

[ Voor 12% gewijzigd door Jan Smit op 09-04-2005 19:12 ]

Homo sapiens non urinat in ventum

• Dogooder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01:02

Dogooder

dus...

als ik zo de screenshots van oziexplorer bekijk vind ik gps tuner (wat ik gebruik) toch wat mooier er uit zien, en de nieuwe versie 4.0 heeft ook de mooie functies om je snelheid tegenover je tijd in een grafiek kan laten zien.