Harde Schijf Koeling,

Pagina: 1
Acties:

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-04 08:41
ik wil zo me HD effe verplaatsen naar een 5inch bay, dan kan ik hem koelen, maar moet ik de lucht nou van buiten naar binnen laten zuigen of van binnen naar buiten blazen,

het gaat om een hightower met 5 5bays en 1 kant van de kast (de linker als je ervoor staat) is open! helemaal...

how, wacht eens, ik laat hem van binnen naar buiten plaatsen denk, want ik kan aan de achterkant (wel binnenkant) bovenin een grote fan blazen die zo naar de voorkant (binnenkant) psies waar die hd zit blazen, en dan die kleintjes voor in kan dat er weer uitgooien >:)

maar toch eeffe jullie proffesionele mening asjeblieft *D (:))

• Mister_X
nou kom op mensen!

• Mister_X
wat matig zeg

Verwijderd

Als je kast open is dan kan hij zijn warmte toch kwijt! Waarom heb je dan nog een koeler nodig???

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Hoi je drive in een 3.5 inch bay. Dat koelt beter. Dan kan hij zijn warmte nl kwijt aan het metaal. Dat zie je ook staan in de montagge voorschriften van een aantal disken. bij WD bijvoorbeeld

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:16
Weet niet wat voor kast je hebt, maar in mijn Aopen kan ik 2 80mm koelers plaatsen om de HDD koel te houden, kan zo'n 5,25" koelertje niet tegen aan dacht ik zo :)

Flickr | Lego collectie

Pagina: 1