Toon posts:

Papst 8412N/2GMLE 80mm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had een vraag wat betreft de mainboard connectors die hierbij zitten ( http://www.spacepromotion...ex.php?pnr=05&product=589 ). dit zijn 3 pins connectors, ik heb pas een Asus p5ad2-e premium moederbord gekocht, maar ik heb geen idee waar ik deze 3pins connectors op kan aan sluiten. weet iemand waar ik dat op kan/moet doen?

edit: ik heb er 2 gekocht, 1 aan de voorkant van mijn kast, en 1 aan de achterkant van mijn kast

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2005 13:40 ]

Verwijderd

Bij moederborden zitten er toch ook gewoon 3-pins connectors (System Fan, Power Fan, Cpu Fan) :?

Verwijderd

Topicstarter
aan de cpufan pinnetjes , heb ik de cpu-fan aangesloten, aan de powerfan pinnetjes, heb ik de powerfan aangesloten, maar nu moet ik dus nog 2 3-pins connectors aansluiten aan mijn moederbord :O

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 13:45:
aan de cpufan pinnetjes , heb ik de cpu-fan aangesloten, aan de powerfan pinnetjes, heb ik de powerfan aangesloten, maar nu moet ik dus nog 2 3-pins connectors aansluiten aan mijn moederbord :O
Meestal heb je drie aansluitingen op je mobo, maar meer ook niet. Wel zitten er aan sommige fans 3-pins aansluitingen en ook Molex-connectors (maar dan kun je ze dus niet regelen met bijv speedfan).

edit
welkom op GoT trouwens, we verwachten hier wel dat je weet hoe en waar je je fans moet aansluiten, staat bovendien ook in de handleiding van je mobo dus ietsje meer inzet van jezelf en je had het gevonden :)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2005 13:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 13:47:
[...]

Meestal heb je drie aansluitingen op je mobo, maar meer ook niet. Wel zitten er aan sommige fans 3-pins aansluitingen en ook Molex-connectors (maar dan kun je ze dus niet regelen met bijv speedfan).

edit
welkom op GoT trouwens, we verwachten hier wel dat je weet hoe en waar je je fans moet aansluiten, staat bovendien ook in de handleiding van je mobo dus ietsje meer inzet van jezelf en je had het gevonden :)
bedankt voor je informatie:) ik weet normaal gesproken wel hoe alles in elkaar zit, maar ik heb voor het eerst een tweetal extra fans geplaatst in mijn kast :) vandaar (edit).

nogmaals bedankt:)