Toon posts:

Foto's naar iPod photo kopieren zonder iTunes?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al lange tijd bezig met het zoeken naar een programma waarmee je foto's naar je iPod photo kan kopiëren zonder dat je daarvoor iTunes nodig hebt. Nu wil ik het graag op een manier hebben zodat ik de foto's wel gewoon op de iPod kan bekijken, dus de manier om de iPod als hdd in te stellen is geen optie.
Het probleem is namelijk dat ik een grote hoeveelheid foto's op de iPod wil hebben, maar niet op m'n hardeschijf wil houden. Gevolg is dat als ik de foto's laat synchroniseren met de pc, dan werkt dit gewoon. Maar zodra ik de foto's dan van m'n hardeschijf haal, dan zal iTunes opnieuw synchroniseren, waardoor alle foto's verwijderd zullen worden! Wie heeft hier een goede oplossing, danwel goed programma voor WinXP voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-10 19:11

chem

Reist de wereld rond

...
PC photo software requirements

With a PC, you can store photos in a folder or use Adobe Photoshop Album 2.0 or higher, or Adobe Photoshop Elements 3.0
...
Voldoet dat niet?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee, bedankt voor je reactie, maar dit werkt niet. Wat ze hiermee bedoelen is dat je met Adobe Photoshop Album een map met foto's kan creeëren, welke je vervolgens als map via iTunes moet kopiëren. Dan heb je hetzelfde dat als je die map weghaalt, de foto's dus ook weer van de iPod verwijderd worden. Ik wil dus graag foto's op m'n iPod hebben zonder ze op m'n hardeschijf te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 23:02:
Nee, bedankt voor je reactie, maar dit werkt niet. Wat ze hiermee bedoelen is dat je met Adobe Photoshop Album een map met foto's kan creeëren, welke je vervolgens als map via iTunes moet kopiëren. Dan heb je hetzelfde dat als je die map weghaalt, de foto's dus ook weer van de iPod verwijderd worden. Ik wil dus graag foto's op m'n iPod hebben zonder ze op m'n hardeschijf te hebben.
sync uitzetten toch?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dan haalt hij juist alles er weer vanaf... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 23:45:
[...]

Dan haalt hij juist alles er weer vanaf... |:(
:? totaal geen last van hier, tenminste met muziek niet... heel vaag dit, bel apple eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Zet de foto's op je iPod, zet autosync in iTunes uit, nu blijven de foto's op je iPod staan tot dat jij ze er af wilt halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik inderdaad ook geprobeerd, maar op de één of andere rare manier verwijderde hij alle foto's zodra ik autosync uit zette. Wellicht heb ik iets verkeerd gedaan, ik ga het opnieuw proberen. Thx
Pagina: 1