Toon posts:

Aanpassen Setup Screen Software??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Ik vind het leuk om mijn systeem helemaal aan te passen naar mijn wensen, dmv XP Styles etc...
Nu vraag ik me af of je als je software installeert, dan krijg je ook een installatie menu, een setup screen. Is dit op de een of andere manier ook aan te passen? Misschien met een setup decompiler of zo?? ik kon het niet vinden op Google, vandaar deze vraag aan jullie techneuten! ;-)
Of is dit helemaal niet mogelijk? Niet uit elkaar te halen of zo....

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19:01

Boss

+1 Overgewaardeerd

En dat wil je omdat je de hele dag niets anders doet dan naar setup screens kijken?

FREAK :)

Ik denk dat het niet kan. Met een hoop gepruts zou je de .msi installer misschien kunnen aanpassen, maar ik heb weinig hoop.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• MadMurdock
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Mmm.. beetje onsamenhangende post eigenlijk :)

Maar wil je nu iets hebben waardoor je een 'style' van je setup-screens kan selecteren? (Die dus geldt voor iedere setup) of gewoon het setup-screen van een willekeurig stuk software aanpassen?

• BacardiBreezer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-06-2005

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

Kan je niet aanpassen volgens mij. Dit hangt namelijk af van het programma dat geinstalleerd wordt.

Jij bent misschien belangrijk, maar ik ben aardig ;)