Toon posts:

[Torrents] Beste programma?

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik zelf nu azureus maar die downloads aldaar gaan super traag, als ik geluk heb haal ik de 16 kb per sec. Terwijl upload staat op 35 kb.
Ook gaat heel me i-net er sloom van, jullie nog tips voor GOEDE programma's en instellingen?

• Reefer
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02-2025

Reefer

madness

Als je je upload vol gooit zal het met geen enkele client sneller gaan, dus upload moet je op 80% van je totaal zetten dan zou de rest genoeg moeten zijn voor de overhead van de download.

A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:35
Je upload moet je beperken. Op ongeveer 70% van je theoretische uploadsnelheid. Anders zal inderdaad je internet en downloads traag gaan.

Lees dit ook eens door: [rml]Het grote Bittorrent-clients topic [ 2][/rml]

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-08 13:41
Staan je poorten wel goed geforward? Verder heeft dit weinig met "beste torrent programma" te maken..

|>

Verwijderd

Het is net voor eisen je aan een client stelt. Azureus werkt over het algemeen erg goed, maar andere programma's die goed werken zijn Bitcomet (alhoewel deze soms wordt gebanned van trackers) bittornado e.d. Wat bij jouw het beste werkt moet jezelf proberen. Natuurlijk is een goede tracker, een goed ingestelde router, en een goede groep seeders die met een leuke vaart seeden nodig :)

edit:

Moet toch eens wat sneller typen

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2005 12:32 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

iceiscold, er zijn op GoT al heel erg veel discussies geweest over trage downloads via BitTorrent. In een specifiek geval is er een vraag er over stellen prima, maar lees dan eerst oudere discussies en tips door en geef feedback op al die vele tips. Het wiel opnieuw uitvinden lijkt me niet nodig ;)

"Heel me i-net sloom" is ook iets waar we niets mee kunnen zo zonder enige informatie. Hooguit kan ik zeggen "neem dan een sneller abonnement 8)7 "

Kortom: ik sluit dit topic. Ga eerst zelf op zoek naar oplossingen en configuraties en open dan evt. een nieuw topic met heel erg veel meer informatie :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.