Toon posts:

[mce2005] opnamen backuppen

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ga vandaag mijn mediacenter voorzien van een nieuwe 200gb hardeschijf, er staan echter nog opnamen op die bewaart moeten worden... Hoe back ik deze up? De opnamen staan in Mijn Documenten\TV-opnamen, kan ik deze map gewoon kopieren en daarna weer terug zetten in een cleane install?

En btw, waarom kan ik dvr-ms televisie opnamen niet in Windows Media Player 10 openen?

edit: niemand online die dit ooit geprobeert heeft? Als het namelijk niet werkt, heb ik een boze moeder op me dak, die er al een hele tijd enthousiast mee werkt, en de videorecorder niet meer aanraakt.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2005 12:43 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Lijkt me wel dat je die gewoon kan bachkuppen. Dat zijn immers toch gewoon videofiles? En waarom je die dvr-ms opnamen niet kan afspelen? Misschien niet de juiste codec? In ieder geval geef je veelteweinig info over de problematiek, wat je al hebt geprobeerd, en wat daaraan niet lukt. Je kan toch zoiezo immers altijd een full-backup maken met iets als Ghost, en dan die terugrollen als het echt niet lukt?

Neem Algemene gedragsregels (Netiquette) even goed door. Daarin staat precies vermeld wat wij van onze bezoekers verwachten.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.