zou je volgende keer een beter subject willen doen? In dit geval de naam 'spaceports' ipv de puntjes zeg maar
scheelt weer.
scheelt weer.
heb je er ervaring mee of niet!!! djeez mopperkont.Op dinsdag 09 januari 2001 19:54 schreef admiral het volgende:
zou je volgende keer een beter subject willen doen? In dit geval de naam 'spaceports' ipv de puntjes zeg maar
scheelt weer.
hehe, ja idd mopperkont.
sorry.
maar ik vind het soms wel irritant dat een subject niet duidelijk is.
En heb er geen ervaring mee
Vandaar dus: ik klikte op iets waar ik anders niet op zou klikken.
Maargoed genoeg gezeurt.
sorry.
maar ik vind het soms wel irritant dat een subject niet duidelijk is.
En heb er geen ervaring mee
Vandaar dus: ik klikte op iets waar ik anders niet op zou klikken.
Maargoed genoeg gezeurt.
ok.
iemand anders misschien.. dat f2s is mij echt te sloom.. deze lijkt mij beter, al heb je wel reclame op je site maarja daar krijg je van hun ook weer voor betaald
het gaat mij vooral om de php/mysql ondersteuning.
iemand?
iemand anders misschien.. dat f2s is mij echt te sloom.. deze lijkt mij beter, al heb je wel reclame op je site maarja daar krijg je van hun ook weer voor betaald
het gaat mij vooral om de php/mysql ondersteuning.
iemand?
Verwijderd
gaat het je daarom?Op dinsdag 09 januari 2001 20:40 schreef dicaprio het volgende:
[..]
... php/mysql ondersteuning
kijk dan hier http://www.datablocks.net
http://www.wepsite.net schijnt ook wel goed te zijn.
kan nix zeggen over de snelheid, want ben er net lid van.
kan nix zeggen over de snelheid, want ben er net lid van.
ok, dat wepsite.net ziet er wel aantrekkelijk uit.. 500 mb space +php/mysql ondersteuning en geen banners. whooooo
iemand daar ervaring mee, of is het niets!!!
je moer daar eerst gewoon registreren.
Dan krijg je een bagger account, want je kan niet normaal ftp-en.
Je moet upgraden van 50 naar 100 mb en echte ftp krijgen, Door te gaan bellen naar België.
Dan moet je waarschijnlijk iets anvragen oid. Moet vandaag nog even gaan bellen (doe ik als ik thuis ben). Maar in een andere thread werd er verteld dat ze de hele tijd in gesprek zijn.
Dan krijg je een bagger account, want je kan niet normaal ftp-en.
Je moet upgraden van 50 naar 100 mb en echte ftp krijgen, Door te gaan bellen naar België.
Dan moet je waarschijnlijk iets anvragen oid. Moet vandaag nog even gaan bellen (doe ik als ik thuis ben). Maar in een andere thread werd er verteld dat ze de hele tijd in gesprek zijn.
nou laat dat wepsite dan maar zitten. om de 1 of andere reden vertrouw ik dat wepsite gedoe niet. 
ik meld me aan bij spaceports, die hebben veeeel users en de meeste zijn zwaar tevreden.
je krijgt unlimited webspace, php/mysql ondersteuning. enige nadeel is banner op je site. maar pech gehad, je mag zelf weten waar je die banner neerzet, hoeft dus geen popup te zijn. ik vind wel een leuk plekje op de layout.. verder krijg je er 10$ cent per click voor betaald das ook niet gek 
en hij is sneller dan f2s.
dus keuze gemaakt
ik meld me aan bij spaceports, die hebben veeeel users en de meeste zijn zwaar tevreden.
en hij is sneller dan f2s.
dus keuze gemaakt
Pagina: 1