WoW loopt vast

Pagina: 1
Acties:
  • 287 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• trabbit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-11 22:37
Als ik WOW wil spelen loopt het spel na enkele minuten vast, weet iemand een oplossing.
Mijn hardware:
-msi k8neo platinum
-nvdia geforce 6600 gt
-1024 geheugen
-amd athlon 64 3200+ (2,01 ghz)

Ik hoop dat iemand een oplossing weet. De computer loopt volledig vast het beeld wordt zwart eigenlijk werkt niks meer andere spellen hebben geen problemen :s.

Groeten,

Tim

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Nieuwste drivers installeren in ieder geval.
Ook is het blijkbaar belangrijk dat je WinXP SP2 hebt geinstalleerd. Overigens, welk socket heb je die amd64? Want ik heb socket 754 en als ik er 2x 512 mb in stop loopt ie ook om de haverklap vast omdat hij eigenlijk geen 2x dualsided memory ondersteund...

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

sOid schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 11:17:
Ook is het blijkbaar belangrijk dat je WinXP SP2 hebt geinstalleerd. Overigens, welk socket heb je die amd64? Want ik heb socket 754 en als ik er 2x 512 mb in stop loopt ie ook om de haverklap vast omdat hij eigenlijk geen 2x dualsided memory ondersteund...
msi k8n neo platnium is ook sock 754 ;)

nieuwste patch ook al geinstalleerd ?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• sOid
  • Niet online
chucky666 schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 11:23:
[...]

msi k8n neo platnium is ook sock 754 ;)

nieuwste patch ook al geinstalleerd ?
Sorry inderdaad dat had ik kunnen weten :)
Maar de patch moet je installeren, anders kan je niet eens spelen dus daar ligt het niet aan :)

• trabbit
sp 2 is dat nodig voor wow ik heb slechte ervaring met die update

Verwijderd

is niet per se nodig, ik heb hem hier ook niet geinstalleerd en wow doet het perfect, op mijn laptoppie heb iuk die wel geinstalleerd en daar heeft ie zeer veel problemen met uitloggen :(
van de andere kant wow is een zeer "buggy" spel :(

• sOid
  • Niet online
trabbit schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 14:26:
sp 2 is dat nodig voor wow ik heb slechte ervaring met die update
Een vriend van me had zo'n ongelooflijke schokken zelfs op 800x600 met alles op laag, en hij heeft dik de minimum specs. Toen had hij een mail gestuurd naar Blizz tech support en kreeg ie terug dat ie SP2 moest installeren, daarna werkte het een stuk beter. En ja, ik heb ook hekel aan sp2, maar als je alles uitschakeld is het wel oké.
Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 14:32:
is niet per se nodig, ik heb hem hier ook niet geinstalleerd en wow doet het perfect, op mijn laptoppie heb iuk die wel geinstalleerd en daar heeft ie zeer veel problemen met uitloggen :(
van de andere kant wow is een zeer "buggy" spel :(
Vind wow eigenlijk geen buggy spel hoor :) Wat voor bugs heb jij last van dan? (ik speel het behoorlijk veel dus ik weet wel waarover ik praat ;))

Verwijderd

tja ik speel het ook behoorlijk veel (zat ook in beta), maarre ten eerste enorme last van lag (ligt niuet aan mijn verbinding, en ja dat is geen software bug maar toch) enne je hebt zeker wel de bug meegemaakt wanneer je aan het minen of aan het gatheren bent dat je character vastloopt.... op zich niet zo'n erge bug maar deze was al in beta aanwezig dus ik zou graag zien dat ze er eindelijk iets aan doen. Ook is het zo bij de druid klas dat als je mark of the wild gebruikt je niet de stat upgrades krijgt die in de description staan... anyhow bugs zijn er in overvloed check maar hun forums, het feit dat je ze niet hebt opgemerkt betekend niet dat ze niet bestaan :D

• trabbit
Ik ben nu sp2 aan het downloaden gaat niet erg hard tot mijn spijt maar ik merk wel of het helpt,
alvast bedankt

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
sOid schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 11:17:
dat ligt denk ik eerder aan je geheugen als het moederbord. Ik en een vriend hebben allebei een msi k8n neo platinum, en ze lopen allebei soepel met 2 x 512mb. Het kan overigens wel soms helpen als je de bankjes omdraait. Hoezo zou hij geen 2x dualsided ondersteunen? en het moet wel socket 754 zijn. neo 2 is socket 939. :)
edit, ik zie nu pas dat je een epox hebt. dat het de zelfde chipset is wil nog niet zeggen dat ze het zelfde aankunnen. ligt aan de rest van het moederbord design.

[ Voor 16% gewijzigd door Satch op 09-04-2005 15:32 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik verplaats je topic even :)

SA > SPV

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• trabbit
sp 2 heeft geen zak geholpen kost nog eeuwen tijd omdat de halve pc niet meer werkten. Het geheugen zit nu in slot 1 en 2. Even voor de helderheid het moederboard is een msi k8n sli nforce sli (socket 939 dus). Als de pc vastloopt geeft die geen foutmelding hij doet gewoon helemaal niets meer beeld wordt zwart geluid blijft haperen etc.. Ik zal kijken als ik 1 geheugen kaart gebruik het probleem verhelpt dan weten we de oorzaak.

• trabbit
Ik heb het nu met 1x 512 gedaan en hij loopt na 1 minuut alweer vast het ligt dus denk ik niet aan het geheugen. Kan het te maken hebben met de sli kaart (6600gt)?

Gebruik in het vervolg de edit-knop even als je iets toe te voegen hebt aan je laatste post :)

[ Voor 25% gewijzigd door Crash op 10-04-2005 13:01 ]

• trabbit
Ik weet nu wat de fout melding is:

4/16 22:44:37.000 Sound::Initialize()
4/16 22:44:37.015 memory system configured: SMem wrappers
4/16 22:44:37.015 Error: FSOUND_Init(44100, 12, 128) returned 3

als ik op het icoontje druk start de computer meteen opnieuw op, ik weet niet of jullie hier meer aan hebben ik hoop op een oplossing.

Het is de onboard geluidskaart:
creative sound blaster live 24-bit

[ Voor 10% gewijzigd door trabbit op 16-04-2005 23:36 ]

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11 21:54

makje

Professioneel prutser

trabbit schreef op zondag 10 april 2005 @ 00:16:
Even voor de helderheid het moederboard is een msi k8n sli nforce sli (socket 939 dus).
Lol, dat is toch écht een heel ander moederbord dan die je in je starpost vermeldde :P

Laat ik je allereerst eens hiernaar verwijzen: Hangen en Opstartproblemen troubleshooter. Gezien jouw laatste post zou ik dan eens beginnen met je geheugen te testen dmv het programma memtest86+

edit:
Ow, en ik neem aan de je gewoon de allernieuwste drivers van MSI voor jouw onboard geluidskaart hebt geinstalleerd? Het nVidia drivers-pakket voor je mobo bevat namelijk niet de drivers voor deze specifieke geluidschip...

[ Voor 19% gewijzigd door makje op 16-04-2005 23:45 ]

9800x3d

Pagina: 1