Onlangs heb ik een bestelling gedaan bij een internetwinkel van deze LCD TV.
Na anderhalve week kreeg ik onderstaande mail:
Weet iemand meer van deze productieproblemen af?
Na anderhalve week kreeg ik onderstaande mail:
Op zich een nette en duidelijke mail.Geachte heer/mevrouw,
U heeft in de afgelopen tijd bij *.nl een bestelling geplaatst voor de Philips LCD TV 37PF9986. Helaas hebben wij het door u bestelde product nog niet naar u kunnen verzenden.
Door productieproblemen bij de fabrikant is het voor Philips en *.nl niet mogelijk u binnen de eerder gestelde levertijd te voorzien van uw Philips LCD TV 37PF9986. Op dit moment kunnen wij u helaas geen nieuwe exacte levertijd geven. Dit komt doordat Philips op het moment zelf ook niet weet wanneer zij dit type TV weer kunnen leveren.
Zodra wij meer informatie van Philips krijgen over de levertijd, zullen wij dit uiteraard aan u mededelen
Wij bieden onze oprechte excuses aan voor de vertraging die is ontstaan in de levering van uw bestelling. Indien u besluit om uw order te annuleren, verzoeken wij u om uw bank- of girorekening kenbaar te maken zodat eventuele gedane betalingen kunnen worden teruggeboekt.
Nogmaals willen wij onze excuses aanbieden voor de vertraagde levering. Wij hopen dat u nog wat geduld kunt hebben zodat wij u alsnog de Philips LCD TV 37PF9986 kunnen leveren.
Weet iemand meer van deze productieproblemen af?