Toon posts:

Productie problemen Philips 37PF9986 LCD TV?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Onlangs heb ik een bestelling gedaan bij een internetwinkel van deze LCD TV.
Na anderhalve week kreeg ik onderstaande mail:
Geachte heer/mevrouw,

U heeft in de afgelopen tijd bij *.nl een bestelling geplaatst voor de Philips LCD TV 37PF9986. Helaas hebben wij het door u bestelde product nog niet naar u kunnen verzenden.

Door productieproblemen bij de fabrikant is het voor Philips en *.nl niet mogelijk u binnen de eerder gestelde levertijd te voorzien van uw Philips LCD TV 37PF9986. Op dit moment kunnen wij u helaas geen nieuwe exacte levertijd geven. Dit komt doordat Philips op het moment zelf ook niet weet wanneer zij dit type TV weer kunnen leveren.

Zodra wij meer informatie van Philips krijgen over de levertijd, zullen wij dit uiteraard aan u mededelen

Wij bieden onze oprechte excuses aan voor de vertraging die is ontstaan in de levering van uw bestelling. Indien u besluit om uw order te annuleren, verzoeken wij u om uw bank- of girorekening kenbaar te maken zodat eventuele gedane betalingen kunnen worden teruggeboekt.

Nogmaals willen wij onze excuses aanbieden voor de vertraagde levering. Wij hopen dat u nog wat geduld kunt hebben zodat wij u alsnog de Philips LCD TV 37PF9986 kunnen leveren.
Op zich een nette en duidelijke mail.
Weet iemand meer van deze productieproblemen af?

Verwijderd

Is tegen mij ook al in de winkel gezegd, erg popualair model, en er waren wat problemen met gebrom in een aantal philips lcd schermpjes, dat hebben ze blijkbaar verholpen. In de winkel zeiden ze dit scherm half mei weer te verwachten!

• mcb1
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-02 21:35
Wij bieden onze oprechte excuses aan voor de vertraging die is ontstaan in de levering van uw bestelling. Indien u besluit om uw order te annuleren, verzoeken wij u om uw bank- of girorekening kenbaar te maken zodat eventuele gedane betalingen kunnen worden teruggeboekt.
offtopic:
Waarom moet je nu je bank- of girorekening kenbaar maken?? Als je al betaald hebt dan weten ze dit toch al? en als je niet betaald hebt waarom willen die lui dit dan weten om de order te kunnen annuleren?

mcb1

Verwijderd

Topicstarter
Half mei? Dat duurt nog wel even dan :/

offtopic:
Ik denk dat het een algemene mailing is geweest naar iedereen die zo'n tv heeft besteld.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2005 11:41 ]