[XP] Geen geluid

Pagina: 1
Acties:

• Hbeez
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-10-2025
Ik heb nu een probleem wat ik eigenlijk heel erg vreemd vind...

M'n geluid doet het niet, en dat terwijl het het vanmiddag nog perfect deed. Sindsdien heb ik niks veranderd met de hardware/software van m'n systeem.. Alle drivers werken goed, het liedje speelt zich wel af ( te zien aan die geluidsgolfjes die winamp laat zien ) en er staat wel stroom op de koptelefoon ( en speakers ) , want als ik het volume op z'n hardst zet hoor ik wel geruis. Ik heb een onboard geluidskaart.. Er staat ( uiteraard ) niks op mute .. En bij de software-instellingen staas alles goed ( er is ook niks veranderd sinds vanmiddag .. )

Er gaan momenteel wel meer topics over niet-werkend geluid onder XP maar die problemen zijn anders.. echt raar dit. Iemand enig idee wat ik nog kan proberen, want mijn inspiratie is op..

Verwijderd

kabels goed aangesloten?

ik heb een vervelend broertje die vanmiddag ook alle kabels had omgegooid :P

• Hbeez
Ja .. ook verschillende kabels geprobeerd ( v/d speakers .. vd koptelefoon .. )

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Misschien even de driver opnieuw installeren? Heb je nog een andere geluidskaart om te proberen? Is SP2 geïnstalleerd?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Hbeez
sanfranjake schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 10:02:
Misschien even de driver opnieuw installeren? Heb je nog een andere geluidskaart om te proberen? Is SP2 geïnstalleerd?
Ik heb er een andere geluidskaart ingestopt en die werkt perfect! Blijkbaar is m'n vorige geluidskaart kapotgegaan op de een of andere manier.. Heel erg bedankt voor de tip !