Ik heb nu een Preloader gemaakt met daarin een paar keer loadMovie waarbij ik verschillende SWFjes laadt. Aan het eind van die Preloader maak ik niet direct gebruik van die SWFjes. Maar heb dan een HTML-site met daarin een aantal flash animaties die wel snel geladen moeten worden voor het net en makkelijk gebruiken van de HTML-site. Aangezien er nogal wat mensen zijn, in onze doelgroep, met een lagere download snelheid dacht ik dus van als ik ze nu met een Preloader downloadt, zodat ze in de tijdelijke bestanden komen (mits de instelling van de mensen thuis het toelaat dat ze tijdelijk bestanden hebben, wat bij one doelgroep wel zo is).. Zodat ik ze dan daarna voor het gebruik in de HTML-site gelijk uit de tijdelijke bestanden kan plukken zodat er vrijwel geen laadtijd meer is.
Werkt dit idee volgens jullie of niet, dus dat hij de SWFjes wel uit de tijdelijke bestanden haalt, of download hij ze toch gewoon weer opnieuw van de site.
Ik kan het nu gaan proberen te maken en het gaan testen maar dan heb ik een hoop tijd en werk nodig en misschien is het dan dus nog wel voor niks gedaan. En het is redelijk moeilijk testen omdat ik een snelle internet verbinding heb en het wel heel omslachtig is als ik mijn internet snelheid moet gaan knijpen om het te gaan testen.
Werkt dit idee volgens jullie of niet, dus dat hij de SWFjes wel uit de tijdelijke bestanden haalt, of download hij ze toch gewoon weer opnieuw van de site.
Ik kan het nu gaan proberen te maken en het gaan testen maar dan heb ik een hoop tijd en werk nodig en misschien is het dan dus nog wel voor niks gedaan. En het is redelijk moeilijk testen omdat ik een snelle internet verbinding heb en het wel heel omslachtig is als ik mijn internet snelheid moet gaan knijpen om het te gaan testen.