Toon posts:

WinImage bestand branden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen,

allereerst, dit leek me het juiste sub-forum voor mijn vraag, corrigeer je me aub als ik fout zit :)
En dit wil ik even duidelijk maken: Het gaat om een back-up van een originele film die ik origineel gekocht heb in een originele winkel :P , tis dus legaal.

Ik (lees: een kennis :9 ) heb de dvd weten te rippen naar een winimage bestand, maar nu kan ik dat .img (winimage) bestand niet branden. Ik heb onder andere al gemount met daemon tools en toen geprobeerd te branden met nero burning rom, maar dat lukte niet. Nu kan ik wel opnieuw gaan rippen, maar lijkt me handiger als ik gewoon dat .IMG file gebrand krijg, aangezien ik niet echt "rip" ervaring heb.

Helpt u mij aub _/-\o_
en alvast bedankt,
Martijn

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-08 10:30

TheBorg

Resistance is futile.

Waarom lukt het branden niet dan? Krijg je een foutmelding?

Volgensmij mag je een DVD die niet bootable is best renamen van .img naar .iso en dan met Nero branden.

-edit-
Je kunt ook MagicISO (shareware) gebruiken om het bestand om te zetten van .IMG naar .ISO

[ Voor 24% gewijzigd door TheBorg op 08-04-2005 23:06 ]

• Abraxas1
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-08 13:10

Abraxas1

PSN ID : Abraxas1971

Heb je het al geprobeerd om met Alcohol 120% te branden ?

Die kan overweg met .img bestanden

Abraxas1
Afbeeldingslocatie: http://smilies.sofrayt.com/fsc/bye.gif

It has been said that something as small as the flutter of a butterfly's wing can ultimately cause a typhoon halfway around the world - Chaos Theory -

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

'maar dat lukte niet' is nou niet echt een omschrijving waar we iets mee kunnen. Ik stel voor dat je je probleem iets duidelijker formuleert. Verder mag je eventuele groeten achterwegen laten :)

Verder snap ik niet helemaal waarom je niet gewoon een DVD naar DVD kopie draait als je het origineel hebt liggen? Waarom dan moeilijk doen met images? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate