Toon posts:

AMD 64 3200+ Temps te hoog?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een MSI NEO2 Platinum met een AMD 64 3200+ en 1Gb RAM.

Idle is mijn cpu temp 48 graden, stressed rond de 54 graden. Is dit normaal?

[ Voor 102% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2005 22:11 ]

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

UTM

Goed te doen ja :)

Verwijderd

Topicstarter
Dankje w03f!

Nog een vraag: als ik cool& quiet inschakel gaat mijn snelheid naar 5x 200= 1000 Mhz
Dat is ook normaal? Betekend cool en quiet ook dat mijn cpu langzamer draait dan? :?
Tis toch koud en stil? Niet koud/stil en langzaam? Ja, sorry ben een newbie op dit gebied :|

• HiDNN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-07 15:37
hm..die temps zijn wel wat aan de hoge kant.. k`heb laatst ook zo`n systeem inelkaar gezet met een 3200+ maar die werdt niet warmer dan 42/43 C... gewoon met Boxed cooler en geen system fans erin. en Cool & Quiet stond aan :)

Ja dat klopt als ie minder te doen heeft gaat ie langzamer draaien en dus wordt ie ook niet warm..

[ Voor 20% gewijzigd door HiDNN op 08-04-2005 22:12 ]

Verwijderd

Dit kan je ook vinden door een beetje te googlen of in de FAQ rond te kijken.. Staat ook in hoe warm je CPU mag worden, zou mij iig geen zorgen maken als hij maar niet 70 graden wordt..

Cool 'n Quiet is verder ook vrij basic, het is ervoor bedoeld om je CPU minder hard te laten werken als hij dat ook niet hoeft.. Energie én levensduur besparend dus.. :)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Digitalis, je zit al zo lang hier op GoT en dan nog ken je de huisregels niet? :/ Het is hier op GoT dus de bedoeling dat je research pleegt voordat je een topic start. Daaronder valt het doornemen van de FAQ van het probleem-gerelateerde GoT-subforum. Hier in PMG is dat dus de PMG FAQ. In het hoofdstuk Hoe warm mag mijn CPU worden? had je het verlossende antwoord al lang en breed kunnen vinden.

Gebrek aan inzet, FAQ-gevalletje, dicht dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.