Titel says it all, ik wil binnen 4 weken eigenlijk een Powerbook kopen. Heeft er iemand enig idee of ik beter heel eventjes kan wachten, of dat ik nu (morgen dus) die laptop moet kopen? 10.4 lijkt mij wel een goede verbetering, maar ik wil er geen 2 maanden op wachten...
niemand weet 100% zeker wanneer Tiger komt, maar alle geruchten en voorgaande ervaringen duiden op een release binnen 3 weken.
ook blijkt uit voorgaande releases dat je het nieuwe OS 'gratis' krijgt (tegen verzendkosten) binnen 3 maanden na aankoop. Maar, dat is allemaal onzeker met elke nieuwe release - de beste raad is doen wat je zelf verstandig vindt.
Dit kan je trouwens ook allemaal op de diverse geruchtensites etc. vinden.
ook blijkt uit voorgaande releases dat je het nieuwe OS 'gratis' krijgt (tegen verzendkosten) binnen 3 maanden na aankoop. Maar, dat is allemaal onzeker met elke nieuwe release - de beste raad is doen wat je zelf verstandig vindt.
Dit kan je trouwens ook allemaal op de diverse geruchtensites etc. vinden.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Ik wil een Ibook kopen. Het schijnt dat Apple deze gaat upgraden om enigszins te kunnen voldoen aan de snelheden die Tiger eist. Nu zijn het allemaal geruchten dat die upgrade deze maand nog wordt aangekondigd, maar dan is het nog de vraag: hoe lang duurt het voordat de geüpgrade Ibooks in de NLstore zijn te bestellen?
Het lijkt me wel zo logisch dat apple zijn PB's dan ook upgrade. In dat geval kan je nog beter even wachten, en bijvoorbeeld nog even door sparen voor een beter model.
Het lijkt me wel zo logisch dat apple zijn PB's dan ook upgrade. In dat geval kan je nog beter even wachten, en bijvoorbeeld nog even door sparen voor een beter model.
Lijkt me sterk aangezien de PB's net een goede upgrade hebben gehad..zou dan een nutteloze upgrade zijn geweest als ze nu al weer nieuwe gaan uitbrengen..Joe-star schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 01:42:
Voor een iBook zou ik idd wachten vanwege de opkomende upgrade. Daarentegen is de nieuwste Powerbook nog geen 2 maanden oud dus die zal hetzelfde blijven.
Wat zou ik doen? Ik heb sinds 2 dagen mijn nieuwe 12" Powerbookje, gewoon besteld dus. Helaas zat er nog Panther bij duh maar wat chem al zei; Die kan je later nog krijgen tegen bestelkosten.
Voordeel van nu bestellen is; Ik verwacht dat er veel mensen wachten met hun aankoop op Tiger waardoor de wachttijd flink zal toenemen, maar dat is mijn eigen verwachting zonder onderbouwing.
Wat zou ik doen? Ik heb sinds 2 dagen mijn nieuwe 12" Powerbookje, gewoon besteld dus. Helaas zat er nog Panther bij duh maar wat chem al zei; Die kan je later nog krijgen tegen bestelkosten.
Voordeel van nu bestellen is; Ik verwacht dat er veel mensen wachten met hun aankoop op Tiger waardoor de wachttijd flink zal toenemen, maar dat is mijn eigen verwachting zonder onderbouwing.
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Zodra een Apple product geintroduceerd is, is deze te bestellen in de Store. Apple doet zelden tot nooit een papieren introductie. Wat de precieze levertijd dan gaat worden hangt wel beetje van het product af, zo was de Mac Mini nogal slecht leverbaar door de populariteit.Nu zijn het allemaal geruchten dat die upgrade deze maand nog wordt aangekondigd, maar dan is het nog de vraag: hoe lang duurt het voordat de geüpgrade Ibooks in de NLstore zijn te bestellen?
Ik verwacht geen stormloop op de nieuwe iBook's. Bij de iPod mini en Mac mini was het anders, vanwege de hype er omheen. Tevens zijn deze 2 producten, die veel worden gekocht door Wintel gebruikers en huidige Mac gebruikers.
Ik heb toch de stoute schoenen aangetrokken, en de Powerbook vandaag besteld. Ik heb het maar telefonisch gedaan, dan geven ze je prioriteit
Zodra ze mijn betaling hebben ontvangen, wordt hij direct verzonden.
Ik kan bijna niet wachten!!!
ik zou in elk geval wachten tot 15 april, want dan schijnt er groot nieuws te komen, nog 3 dagen dus 
ik wacht op de iBook waar dus een nieuwe van uit schijnt te komen ivm Tiger
check in elk geval deze twee, macrumors en appleinsider
ik kijk er bijna dagelijks
ik wacht op de iBook waar dus een nieuwe van uit schijnt te komen ivm Tiger
check in elk geval deze twee, macrumors en appleinsider
ik kijk er bijna dagelijks
[ Voor 6% gewijzigd door Murcielago op 12-04-2005 14:10 ]
PSN: djmurcielago
nouja, t is dus te spannend geworden? jammer, maargoed, de huidige is ook errug netjesThe Spider schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 12:07:
Ik heb toch de stoute schoenen aangetrokken, en de Powerbook vandaag besteld. Ik heb het maar telefonisch gedaan, dan geven ze je prioriteitZodra ze mijn betaling hebben ontvangen, wordt hij direct verzonden.
welke heb je nou besteld?
PSN: djmurcielago
Heb jij even gelukThe Spider schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 12:07:
Ik heb toch de stoute schoenen aangetrokken, en de Powerbook vandaag besteld.
http://www.apple.com/macosx
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
Precies!Hertog schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 15:09:
[...]
Heb jij even geluk
http://www.apple.com/macosx
If you purchased a new Mac on or after April 12 that didn’t include Tiger, you can upgrade for just the cost of the media.
It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future
Yes, net gebeld, en ik kan hem inderdaad voor € 17,99 krijgen. Beter!!!
Ik denk dat dit topic ondertussen zijn nut verloren heeft, nu Tiger vandaag gereleased is 
Hier kan dus een mooi slotje op, en dan kan de discussie over Mac OS X Tiger verder gaan in Mac OS X Tiger vanaf 29 april
Hier kan dus een mooi slotje op, en dan kan de discussie over Mac OS X Tiger verder gaan in Mac OS X Tiger vanaf 29 april
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()