[XP prof] setup blijft hangen

Pagina: 1
Acties:

• PeterEs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-02 18:28
Ik probeer een bestaande win 2K pro installatie te updaten met XP profesional, maar de setup blijft hangen in de 34e minuut. De achtergrond schermen van "betere betrouwaarheid" en het balkje rechtsonder bewegen/veranderen wel, maar de 34 resterende minuten en het daarbij behorende balkje blijven stilstaan. Ook word er niet geschreven naar de HD of gelezen van de cd-rom.

Via de search kwam ik iets tegen over smartdrive. Deze zou aan moetten staan, maar als ik gewoon voor update heb gekozen, dan staat die toch standaard aan?

Verwijderd

Nog een keer proberen zou ik zeggen kan helpen om eerst even te defragmenteren of anders een clean install.

Smartdrive lijkt me niet van toepassing aangezien het install programm dat allemaal zelf regeld

Mischien dat beplaalde hardware niet compateble is en hij die om dat momnet probeert te installeren. Het install programma geeft aan in welke stap hij is en wat hij probeert te installeren of te copieren daaraan kan je mischien aflijden welke hardware niet compateble is

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:47
Volgens mij zit ie rond de 34min. bij je videokaart?
Probeer eens een andere kaart als dat kan?
Ik kreeg ook eens een keer zo'n wazige fout, videokaart werkte prima nadat je XP had geinstalleerd met een andere kaart, de installatie wou maar niet voorbij de 34min met de kaart, ander eerin en doorlopen.

[ Voor 52% gewijzigd door GeeMoney op 08-04-2005 20:16 ]