Toon posts:

Window / Venster Probleem!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mede Tweakers,

Ik zit met het volgende, mijn windows ( vensters ) kunne alleen maar Maximaal of minimaal! Er is geen midde weg meer. Ik kan dus ook nie de groote meer aanpasse van een Window.
Voorbeeld: Ik open een Kladblok Document, dan kan ik alleen helemaal schermvullend openen of geminimaliseerd. als de window gemaximaliseerd is en dubbelklik op de bovenste balk VERDWIJNT het window!!!! Wie weet raad en kan me helpen met dit unieke probleem.

Vr Groet Kevin

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:27

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Toevallig iets van Mouseware/Intellimouse (of iets anders) drivers geinstalleerd voor je muis? Ik denk dat jij misschien per ongeluk een mouse-shortcut hebt gemaakt ;)

Verwijderd

Dat probleem heb ik ook, maar dan alleen met bepaalde software-programma's. Wat ook gebeurt: je opent een programma, maar dan in een "laag" onder je huidige programma: pas als ik het actieve programma minimaliseer, dan krijg ik het zojuist geopende programma te zien. (klikken op het nieuw geopende programma in je taskbar helpt ook niet). Het lijkt alsof sommige programmas een focus forcen, alleen die instelling is dus niet te vinden.