Toon posts:

3 monitor = DVD overlay probleem?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goede avond,

In de zaak heb ik nu de volgende opstelling: :9~

1x LCD/TV 66cm
1x LCD/TV 81cm
1x Plasma TV 107cm

Deze drie draaien op het volgende systeem:

Asus Spresso P-111
Intel P4 3Ghz
2x512mb 400mhz
Aopen 6800GT, 256mb
Aopen FX5200, 128 mb (PCI)
Windows MCE

EXTRA:
MCE volledig geupdate
Nvidea drivers 71.84 WHQL
Nvidea DVD codec voor MCE

De monitoren heb ik via ultramon 2.5 in mirror lopen aangezien ik ze via nview->klonen niet alle 3 aan de praat kreeg.
In windows werken is geen probleem, maar zodra ik een DVD in MCE wil afspelen over alle 3 de monitoren dan geeft er slechts 1 beeld en de andere 2 geven (gele) strepen. Ikzelf zit te denken aan een overlay probleem, maar ik kom er tot nu toe niet uit :'( ...Iemand enig idee? Alvast bedankt....

Verwijderd

Ik kan hier ook niet en op mijn tft en op mijn tv tegelijkertijd dvd afspelen. De hardware laat het gewoon niet toe. Waar het aan ligt weet ik niet, maar het is niet mogelijk volgens mij.

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:29

Nakebod

Nope.

Hiervoor heb ik niet direct een oplossing, maar heb misschien wel een ideetje.
In de winkel waar ik wertke hadden we een vga multiplier, geloof dat dat ding zo heet.
1 vga aansluiting naar de pc, en de schermen aan dat kastje.
Wij hadden verouderde dingen, dus de kwaliteit was niet altijd super. Maar misschien met modernere/digitale dat het beeld wel perfect kan blijven.
Je laat dus op ieder scherm hetzelfde beeld zien, allemaal op dezelfde resolutie. Tenminste, dat was bij die van ons.

Misschien heb je er wat aan, en anders toch maar software matig een oplossing vinden.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Verwijderd

Topicstarter
:( :'(

Ik heb op een monitorwand (van 15 monitoren) inderdaad zo'n splitter zitten. Helaas zijn deze splitter niet echt goedkoop. En aangezien het een computerwinkel is heb ik de onderdelen liggen...

Maarja... ik heb het al met al niet aan de praat gekregen. Ik heb nu een SLI systeem met 2x 6600GT gebouwd. SLI in bios aan, softwarematig uit... maar dat verdomde SLI systeem werkt voor geen meter...

Heeft iemand enig idee hoe ik 3 of 4 monitoren op een SLI systeem kan laten lopen (in clone mode)

• Illusion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:33

Illusion

(the art of)

mwah.. dik 100 euro voor een 4weg splitter.. lijkt me niet onoverkomelijk???

Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.

Verwijderd

Topicstarter
het is inderdaad een optie, maar wel mijn laatste!

Op de site van Nvidea staat dat SLI in dual mode 3 tot 4 schermen aan moet kunnen.Dus waarom €100,- uitgeven omdat iets niet naar behoren wil werken. Ik heb al verschillende sites bezocht maar niemand kan mij vertellen hoe. Verder heb ik ook gezien dat meer mensen dit probleem hebben met SLI, zowel in clone als in stretch

Mijn laatste hoop ligt dan ook hier bij jullie....anders word het tijd om de heren vertegenwoordigers van nvidea of Asus maar eens te bellen aangezien ik van andere te horen heb gekregen dat zij niet erg veel ondersteuning willen bieden aan de dual-monitor met SLI... Enige gerucht gaat dat er een 90.XX driver in de maak is voor deze functies...

Dus nogmaals...is het iemand gelukt om op een SLI systeem 3 of 4 monitoren te klonen en vervolgens (zonder stotteren) een dvd op af te spelen?
Pagina: 1