Toon posts:

Printer canon

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een printer staan canon i 450.
maar de printerkop is uitgedroogd. deze zit niet in het inktpatroon zelf maar zit gewoon los bij de printer. Ik denk zelf dat hij uitgedroogd is want hij print helemaal niks meer met nieuw vol inkt erin ook niet.
Weet iemand hier wat ik kan doen of is deze printer als dood opgeschreven?

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:37

DaRoot

Some say...

Ik heb dit zelf gehad bij meerdere Epson printers. Ik heb daar toen de printkop wel uit weten te halen, en deze op een schoteltje gelegd, waar ik dan jenever met 70% alcohol op deed... Dat hielp perfect!

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

Verwijderd

nachtje in een schoteltje lauw water werkt ook al, zonde van die jenever.

Ohw ja, en deppen, niet vegen als je de zut er af haalt

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 18:19:
nachtje in een schoteltje lauw water werkt ook al, zonde van die jenever.

Ohw ja, en deppen, niet vegen als je de zut er af haalt
Zit een printplaat achterop. als ik gewoon zorg dat die printplaat niet nat word gebeurt er niks ?

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:22

breinonline

Are you afraid to be known?

Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 18:29:
[...]
Zit een printplaat achterop. als ik gewoon zorg dat die printplaat niet nat word gebeurt er niks ?
Klopt. Overigens kan de printplaat ook wel tegen water (hoewel een nacht weer wat lang is) als je maar zorgt dat deze heel goed droog is voor je hem gaat gebruiken! Ik heb het wel met Epson cartridges gedaan en dan was in lauw water bewegen (minuutje) al voldoende. De Canon heeft een losse printkop, dat zou ook nog de boosdoener kunnen zijn, mocht de printer het na deze schoonmaakactie nog niet doen.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini