Ik heb een soort nieuws ticker gemaakt maar dan met plaatjes. Dus je krijgt een strook van plaatjes die van links naar rechts scrollen. Als je met je muis over een van de plaatje gaat stopt de scroller en word het plaatje uitvergroot zodat je het iets beter ziet. Ik heb dit in eerste instantie opgelost door gebruik te maken van een on(rollOver). Dit werkte echter niet zo goed als je snel met je muis van de ene naar het andere plaatje ging, dan merkte hij soms niet dat de muis uit het plaatje was. Nu wil ik dit ondervangen door gebruik te maken van een hitTest.
Ik wil dit doen door een array met daarin alle plaatjes en dan een loop die langs alle plaatjes gaat om te kijken of er ergens een hit is. Nu moet dit met eenredelijke refresh gebeuren zodat ik niet weer het zelfde probleem krijg, maar het mag ook niet ten koste gaan van de preformence, dus dat het je cpu niet te veel mag belasten.
Hoe zou ik deze hittest het best kunnen uitvoeren?
Ik wil dit doen door een array met daarin alle plaatjes en dan een loop die langs alle plaatjes gaat om te kijken of er ergens een hit is. Nu moet dit met eenredelijke refresh gebeuren zodat ik niet weer het zelfde probleem krijg, maar het mag ook niet ten koste gaan van de preformence, dus dat het je cpu niet te veel mag belasten.
Hoe zou ik deze hittest het best kunnen uitvoeren?