Toon posts:

studio 9 export mp4

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hello , ik ben ff volgende aant proberen geweest

1 minuut film omzetten naar

DIVX 640*480 kwaliteit 100 filesize 5.8meg

DIVX 640*480 kwaliteit 150 filesize 8.6 meg

DIVX 640*480 kwaliteit 180 filesize 10.3 meg

DIVX 640*480 kwaliteit 200 filesize 11.4 meg

dan geconverteerd naar DVD formaat met TMPGENC 3 en dan afgespeeld met de DVD op TV .

kwaltieit 180 volstaat .na visuele controle op tv.

nu mijn vraag , ik heb zelde test willen doen met MP4 formaat ondersteunt door studio 9. maar de files krijg ik nie omgezet met tmpgenc3 die geeft DIVIDE by ZERO error.

de file rechtstreeks importeren in DVD-author program werkt ook niet.

de files gewoon (*.mp4) gewoon afspelen, werkt dan weer wel.

weet iemand hier raad mee ?

voork

Verwijderd

Topicstarter
echt niemand ?

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:17

Caveman

whahoehaha

Ja hoor....maar waarom zou je mp4 willen gebruiken ?? Studio 9 ondersteund wel meer dan alleen mp4.... Doom9 zegt over mp4 het volgende: "the MP4 format is more of a format to play around with rather than a serious container" Als je de juiste codecs hebt dan snapt Studio 9 ook xvid, divx, enz enz... Als het alleen maar is om in studio 9 wat te doen, zou ik het heel anders doen....maar ik weet niet wat je bron is dus dat maakt het antwoorden lastig.

Trouwens mp4 is een container en niet een aparte codec, dus een avi met bv divx-video en mp3-audio zou ook net zo goed in een mp4 kunnen zitten, dus ik begrijp niet helemaal wat je met mp4 zou willen?

[ Voor 16% gewijzigd door Caveman op 09-04-2005 10:47 ]

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Verwijderd

Topicstarter
situatie is als volgt

ne maat van mij filmt de motocross met DVI camera , elke week knutselen we dan een filmpke in elkaar resultaat is +- 10 minuten film .dat zet ik dan om in WMV formaat om op het net te zetten.

vorig jaar heb ik van die WMV files een DVD in elkaar gestoken.Dit was nog net te doen kwestie kwaliteit.

Dit jaar trachten we dus de kwaliteit te verhogen van die files die mijne collega dan doorstuurt via FTP.

dus ik dacht eraan om 640*480 DIVX of XVID formaat te nemen om zo tot een beter resultaat te komen, vandaar die testen ivm de filegroote. 10 meg / minuut zou zowa de max drempel mogen zijn.
ftp duurt anders te lang en hebben +-150 meg webspace ter beschikking.

(de files die ik nu binnenkrijg zijn 320*240 mpeg 1)

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:17

Caveman

whahoehaha

ehhh ??? Wat is nu het probleem, want zo te horen gaat alles goed. Je kunt er divx of xvid van maken, de kwaliteit is voldoende en je kunt ze weer omvormen naar een dvd....

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !