Toon posts:

[XP] Onmogelijk te inloggen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik windows opstart komt de achtergrond van het login scherm tevoorschijn maar daar blijft het bij er komt geen schermpje waar ik me wachtwoord kan invullen (dit was eerst wel zo) ik kan me muis gewoon bewegen maar dat is ook alles
hetzelfde probleem is ook bij veilige modus

Weet iemand wat ik hier aan kan doen een oplossing mischien ?

Alvast Bedankt
Xadro,

Verwijderd

Gebeurt er wat als je CTRL-ALT-DEL doet?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 16:47:
Gebeurt er wat als je CTRL-ALT-DEL doet?
Helemaal niets ;(

Verwijderd

Heb je last known good configuration geprobeerd, moet werken als je daadwerkelijk nog niet de mogelijkheid hebt gehad om in te loggen.

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Kun je niet via systeemherstel terug naar een eerder herstelpunt?

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Verwijderd

OneUp schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 16:54:
Kun je niet via systeemherstel terug naar een eerder herstelpunt?
Als je er niet in kunt zal dat niet makkelijk gaan, denk je ook niet

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 16:55:
[...]

Als je er niet in kunt zal dat niet makkelijk gaan, denk je ook niet
Bedoelde eigenlijk hetzelfde als jou aangezien je via "last know good configuration" ook naar het laatste werkende punt gaat.

[ Voor 4% gewijzigd door OneUp op 08-04-2005 16:56 ]

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 31-03 08:24
Of twee keer CTRL+ALT+DEL? Dat werkt ook om van het Windows welkomscherm naar het reguliere login-scherm te gaan.

Verwijderd

Recentelijk hardware/software/drivers geinstalleerd? Misschien dat er toch iets met je hardware is (geheugen/harddisk) dus test ook deze eens (MemTest respectievelijk tootlje van hd-fabrikant).

edit
en hoe heb je precies je IDE-apparaten aan de IDE-controller zitten (hd primair en cd-rom secundair is aan te raden, beide primair kan dit soort dingen ook veroorzaken namelijk)

en misschien dat een BIOS-update ook helpt

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2005 17:04 ]

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-03 16:47

leuk_he

1. Controleer de kabel!

als vorige tips niet werken ga je windows "repairen"
Windows Operating Systems - FAQ "windows start niet meer op"

[ Voor 15% gewijzigd door leuk_he op 08-04-2005 16:59 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

Topicstarter
Sierra-NL schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 16:57:
Of twee keer CTRL+ALT+DEL? Dat werkt ook om van het Windows welkomscherm naar het reguliere login-scherm te gaan.
Nope dat werkt niet
Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 16:53:
Heb je last known good configuration geprobeerd, moet werken als je daadwerkelijk nog niet de mogelijkheid hebt gehad om in te loggen.
Geprobeerd maar lukt ook niet blijf hetzelfde probleem hebben
Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 16:58:
Recentelijk hardware/software/drivers geinstalleerd? Misschien dat er toch iets met je hardware is (geheugen/harddisk) dus test ook deze eens (MemTest respectievelijk tootlje van hd-fabrikant).

edit
en hoe heb je precies je IDE-apparaten aan de IDE-controller zitten (hd primair en cd-rom secundair is aan te raden, beide primair kan dit soort dingen ook veroorzaken namelijk)
Gister avond stond me pc nog gewoon aan heb paar keer opnieuw gestart...behalve het laatste wat ik heb geinstalleerd was Java samen met Opera toen heb ik hem uitgezet en nu net opgestart en kreeg dit probleem

Me pc werkte gewoon al maanden zonder probleem dus het kan tog niet aan me IDE Controllers liggen??

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 17:08:
Me pc werkte gewoon al maanden zonder probleem dus het kan tog niet aan me IDE Controllers liggen??
Aan de IDE-controller hoeft het niet zozeer te liggen, maar het is bekend dat alles op 1 kabel niet altijd goed werkt en vastlopers kan veroorzaken. Je kan natuurlijk ook alle hardware die je niet nodig hebt even uit je pc halen en dan booten (eventueel in safe mode).

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 17:30:
[...]

Aan de IDE-controller hoeft het niet zozeer te liggen, maar het is bekend dat alles op 1 kabel niet altijd goed werkt en vastlopers kan veroorzaken. Je kan natuurlijk ook alle hardware die je niet nodig hebt even uit je pc halen en dan booten (eventueel in safe mode).
Ik heb 2 harde schijven op 1 kabel en op de andere een dvd spelere en een cd writer zou het dan daardoor kunnen zijn ??

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 19:44:
[...]

Ik heb 2 harde schijven op 1 kabel en op de andere een dvd spelere en een cd writer zou het dan daardoor kunnen zijn ??
Nee dat is een goede combinatie.

Al bovengenoemde tips geprobeerd (memtest, hd getest, hardware loskoppelen, bios update etc)?
Pagina: 1