[Outlook 2000] "periodieke" out of office

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-05 14:52

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Topicstarter
Wat ik wil is het volgende: op een functioneel email account waarvan de gebruiker er alleen op maandag, woensdag en vrijdag is, automatisch ervoor zorgen dat op dinsdag en donderdag een bepaalde automatische reply wordt gestuurd.

Met automatisch bedoel ik dat de Out of Office geen optie is, aangezien je die dan elke maandag-, woensdag- en vrijdagmiddag weer moet aanzetten. Een 'gewone' auto reply is ook niet netjes daar deze ook gestuurd zou worden op de ma, wo en vr.

Volgens de helpdesk en het 'exchange team' is het gewoon niet mogelijk, maar ik neem nooit zo snel genoegen met dit soort antwoorden. :) Ik heb al iets gezien als een conditie van een "specific date"-span maar hier kan je alleen harde data invoeren. Heeft iemand een idee hoe dit toch te realiseren valt?

Thanks in advance.

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:07
Je OOO is een speciaal mailtje. Dit kan alleen maar aan gezet worden met de hand.

Een rule zou mogelijkzijn, maar dit is niet 100% het zelfde als een OOO. Ik denk dat het toch zelf een formulier programmeren wordt of zie iets. Met scripting moet je een hoop kunnnen.