[Winamp] video-files uitsluiten bij de playlist

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik hier de nieuwste Winamp, alles perfect, op 1 ding na.

Mijn muziekbestanden staan over meedere mappen, dus kies ik in de playlist van winamp altijd voor "Add dir". Het nadeel hiervan is dat dan ook al mijn video bestanden toegevoegd worden.

Is er een mogelijkheid om te zeggen: alleen bestanden met de extensie .mp3, wma en ogg ofzo toegevoegd mogen worden? (ik weet dat wma en ogg ook video kunnen zijn, maar dat is in mijn geval niet zo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

In Winamp 5 is er de mogelijkheid om bij de preferenties aan te geven dat Winamp zich alleen maar moet bemoeien met audio. Op die manier is het opgelost, lijt mij.

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou, als je dan ook kan zeggen waar die optie zit..

Want het heeft niks te maken met associated file types...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Rechtsklik -> Options -> Preferences (Ctrl + P) -> File types.
Bij mij (Nogmaals, winamp 5) zit daar een knop met als tekst "audio only"... Met die optie laat je video-bbestanden over aan (bijvoorbeeld) WMP. Mijn ervaring is dat er dan geen videos in je playlist komen...

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Jester.NL schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 15:21:
Rechtsklik -> Options -> Preferences (Ctrl + P) -> File types.
Bij mij (Nogmaals, winamp 5) zit daar een knop met als tekst "audio only"... Met die optie laat je video-bbestanden over aan (bijvoorbeeld) WMP. Mijn ervaring is dat er dan geen videos in je playlist komen...
Nope, net even uitgeprobeerd. Winamp pakt zowel de video als de audio uit een folder. :)

Wat je misschien kunt doen (hoewel het een beetje rigoreus is) is Winamp uninstallen, en opnieuw installeren zonder video support. :)

Signature