Toon posts:

Zalman + graden

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hello ppl :)
Ik heb een beetje gezocht op inernet maar kon het niet vinden

Ik heb met mijn x800 pro nogal problemen met me fps zoals misschien paar mensen hebben gezien in me andere topic, blijkt dat me processor te heet wordt en daardoor fps drop krijgt (45 graden : 80/90 fps op een bepaalde plek en met 72 graden 40/50 fps). Dus heb ik besloten om een zalman 7000b-cu te bestellen.

Weet iemand hoeveel graden hij moet zijn om beetje resultaat in het gamen te houden? en denken jullie dat dit zal gaan met die nieuwe cooler

Ik heb een intel 3.2 ghz 1024kb

Verwijderd

heb je er al een nieuwe voeding inzitten dan? en stop er dan een 7000B-Cu op ;), die koelen beter :), gewoon op silentmode en an gaat alles wel goed, voor antwoord op je vraag is er de FAQ

Verwijderd

Ik weet niet of je het nou over je CPU of GPU hebt, maar als de temperatuur hiervan 45-72 graden is dan kan het ook zijn dat de airflow in je kast gewoon brak is. Dan zul je ook niet zo heel veel verschil merken met die Zalman koeler. Bovendien kan het natuurlijk ook zijn dat de wat lage fps komt door de slechte koeling van je videokaart. Ook dit kan komen door slechte airflow in je kast.

En wat betreft het game-resultaat, het is maar net wat jij kwaliteit vindt natuurlijk. De 1 juicht al bij 80fps en de ander pas bij 120fps :)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2005 13:45 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Het is hier op GoT de bedoeling dat je research pleegt voordat je een topic start :) Hierover heeft dion_b jou eerder een mailtje gestuurd. Onder research valt dus het raadplegen van de FAQ van het probleem-gerelateerde subforum. Hier in Processors, Mobo's & Geheugen is dat dus de PMG FAQ. Het antwoord op jouw vraag mbt de temperaturen had je hier kunnen vinden: Hoe warm mag mijn CPU worden?

En wat betreft de Cooling: hiervoor hebben we een ander subforum: Die-Hard Overclocking & Cooling. Maar via de Search kun je een heleboel ervaringen terugvinden: [search=zalman 7000b-cu]

Omdat je dus overduidelijk geen research hebt gepleegd voordat je dit topic opende, gaat dit topic dicht. Een tip voor de volgende keer: neem gewoon de "Let op" tekst dat niet voor de sier bovenaan in de [New Topic] van elk subforum staat door voordat je een topic start. Daarin staat namelijk een handige en beknopte samenvatting van wat je dan allemaal minimaal moet kennen cq uitvoeren :Y)

[ Voor 4% gewijzigd door BalusC op 08-04-2005 13:48 ]

Dit topic is gesloten.