Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[HP Ipaq 6340] Email 10 dagen op server laten staan

Pagina: 1
Acties:

• TheWarden
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-03-2023
Zojuist een nieuwe HP IPAQ 6340 binnen gekregen. Nu wil ik 1 mail adres met pop3 binnen halen op 2 apparaten (de IPAQ en een laptop). Maar dat gaat niet werken met normaal ophalen van pop3 mail, dan komt de mail OF op de ipaq OF op de laptop, niet op beide.

Nu is het natuurlijk mogelijk om de mail in te stellen op de laptop dat de mail 10 dagen op de server blijft staan. Echter als nu mail binnenkomt op de IPAQ staat die natuurlijk niet op de laptop.

Nu mijn concrete vraag, hoe kan ik op de ipaq instellen dat ook daar de mail ook 10 dagen op de server blijft staan?

Provider: XS4ALL
PDA : HP Ipaq 6340
Ik maak gebruik van de standaard inbox binnen de pocket pc.

Mijn Systeem Specs

• TheWarden
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-03-2023
Een subtiel schopje onder het kontje van dit topicje

Mijn Systeem Specs

• IloveMyHenB
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-05 17:25
Ik heb zelf geen Ipaq 6340, maar over het algemeen werkt het met dit soort instellingen overal het zelfde. Bij de instellingen van je POP3 account op je Ipaq moet er een tabblad zijn met "advanced" instellingen of een soortgelijke knop die je naar een nieuw scherm brengt?

Net als in Outlook express van Windows zou je dan daar met een vinkje moeten kunnen aangeven: "Leave messages on server" en daaronder een tweede vinkje "delete after [ ] days" waarbij je ook het aantal dagen kunt aanpassen.

Even een andere vraag: hoe bevalt de Ipaq 6340? Was laatst op een vliegveld waar ik even met het ding kon "spelen". Het werkte erg lekker... Ik vraag me af of je je niet gaat ergeren aan bepaalde dingen na een tijdje gebruik. Heb zelf nog een oude Palm V en daar erger ik me alleen aan het feit dat de nauwkeurigheid van het scherm vervalt na een tijdje. De batterijduur is na 5 jaar nog steeds uitstekend. Hoe lang doe je met de 6340? En vind je het ding wel eens traag? Aangezien er al PDA's met snellere processors op de markt zijn...
Gebruik je het ding ook echt om mee te bellen? Is dat niet onhandig, zo'n groot ding aan je oor? Gebruik je de wireless functionaliteit? Lukt dat een beetje, om zo te internetten?

"In het huidige tijdperk is verandering de enige constante." - H.M. Koningin Beatrix

• Peetman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:42

Peetman

Tjah....

IloveMyHenB schreef op woensdag 27 april 2005 @ 10:25:
Even een andere vraag: hoe bevalt de Ipaq 6340? Was laatst op een vliegveld waar ik even met het ding kon "spelen". Het werkte erg lekker... Ik vraag me af of je je niet gaat ergeren aan bepaalde dingen na een tijdje gebruik. Heb zelf nog een oude Palm V en daar erger ik me alleen aan het feit dat de nauwkeurigheid van het scherm vervalt na een tijdje. De batterijduur is na 5 jaar nog steeds uitstekend. Hoe lang doe je met de 6340? En vind je het ding wel eens traag? Aangezien er al PDA's met snellere processors op de markt zijn...
Gebruik je het ding ook echt om mee te bellen? Is dat niet onhandig, zo'n groot ding aan je oor? Gebruik je de wireless functionaliteit? Lukt dat een beetje, om zo te internetten?
Ik heb er ook een een tijdje in gebruik dus zal even wat antwoorden:

Hij bevalt goed. Is af en toe wel wat traag (met name merkbaar bij dingen als TomTom).
Batterijduur is toereikend, hoewel ik hem niet erg intensief gebruik (is een testapparaat van mijn werk). Bellen gaat goed maar dan wel met wired headset of bluetooth, anders is ie erg groot.
Internetten via zowel GPRS als wifi werkt goed, hoewel de displaygrootte wel een limiet is, maar voor wat nieuwssites en ns reisplanner enzo werkt ie goed. Mailen gaat ook lekker.