Momenteel heb ik dus dit:
---------
<td valign="top"><a href="detail/40.htm"
onMouseOver="stm(Text[40],Style[0]); document.images['a40'].src='../pics/booksmall.gif'"
onMouseOut="htm(); document.images['a40'].src='../pics/null.gif'">
[img]"../pics/null.gif"[/img]</a></td>
-------------
Om ff een voorbeeld te geven
zoals je ziet gebruik ik 2 aparte images for de button, en de mouseover button.
( Ziet er al best leuk uit : http://blackrune.atspace.com/html/floorplan.htm , nogmaals dank voor de hulp vorige week)
Ditzelfde heb ik in gebruik in de navigation bar,, 1 pic voor de button 1 voor de mouseover.
de mouseover button word echter niet geladen tot de preloader klaar is, of je je muis er een tijdje over houd.. dit geeft een traag gevoel.
nu kan ik voor de bovenstaande pagina ook een preloader er in hangen,, maar nu kwam ik met het idee,,, dat ik ergens eens gezien heb, dat het mogelijk zou zijn om als je een .Gif image gebruikt dat je ook gewoon het "2e" frame van het image zou kunne laten zien als je muis er boven hangt.
zijn hier mogelijkheden voor in html, or zou dit met een javascriptje moeten,
en in het tweede geval, wat zou ik hiervoor moeten aanroepen?
---------
<td valign="top"><a href="detail/40.htm"
onMouseOver="stm(Text[40],Style[0]); document.images['a40'].src='../pics/booksmall.gif'"
onMouseOut="htm(); document.images['a40'].src='../pics/null.gif'">
[img]"../pics/null.gif"[/img]</a></td>
-------------
Om ff een voorbeeld te geven
zoals je ziet gebruik ik 2 aparte images for de button, en de mouseover button.
( Ziet er al best leuk uit : http://blackrune.atspace.com/html/floorplan.htm , nogmaals dank voor de hulp vorige week)
Ditzelfde heb ik in gebruik in de navigation bar,, 1 pic voor de button 1 voor de mouseover.
de mouseover button word echter niet geladen tot de preloader klaar is, of je je muis er een tijdje over houd.. dit geeft een traag gevoel.
nu kan ik voor de bovenstaande pagina ook een preloader er in hangen,, maar nu kwam ik met het idee,,, dat ik ergens eens gezien heb, dat het mogelijk zou zijn om als je een .Gif image gebruikt dat je ook gewoon het "2e" frame van het image zou kunne laten zien als je muis er boven hangt.
zijn hier mogelijkheden voor in html, or zou dit met een javascriptje moeten,
en in het tweede geval, wat zou ik hiervoor moeten aanroepen?
Listen to the voices in your head.