Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

We hebben sinds kort een siemens gigaset S100. Alleen het probleem is dat de wachtmelodie te hard staat. Bij de helpdesk zeiden ze dat de wachtmelodie niet te veranderen is. Maar voor een toestel van bijna €200 moet dat toch te veranderen zijn?

Of dat er een andere manier is om de microfoon uit te schakelen?

Hopelijk weten jullie een oplossing want dit is klote.

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-11 19:31
kun je de ruggenspraak functie niet gebruiken, die schakeld dacht ik wel de microfoon uit. Tijdens het bellen op menu drukken en dan ruggespraak. Tenminste zo is het bij het C34 handset hier. Ik neem aan dat de duurderen dat ook wel hebben (C200 heeft het ook)

[ Voor 49% gewijzigd door .NCK op 08-04-2005 12:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
Als ik tijdens het gesprek op ruggespraak druk dan hoor ik inderdaad niks. Maar als ik dan op de toets druk die aan staat gegeven om terug te gaan dan wordt er ineens gebeld vanuit dat andere toestel.

Dus ik doe de volgende stappen.
- Wordt gebeld
- Neem op en druk op ruggespraak
- Druk ik op toets om terug te gaan
- En dan begint hij ineens zelf te bellen.

Dus zou graag willen weten hoe jij dat doet.

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-11 19:31
oei, ik heb ook weleens gehad dat ik wou doorverbinden maar toen kreeg ik het gesprek dus niet meer terug. Dan is het naar het andere toestel rennen... ik zal het nog eens uitpluizen.

Verwijderd

Topicstarter
ok thx hoor graag van je.

Enig idee of de gigaset S150 ditzelfde probleem heeft? Anders moeten we deze maar aanschaffen.

Snap het nog steeds niet... toestel van 200 euro wat de wachtmuziek niet kan veranderen of uitzetten......