Toon posts:

Welke budget receiver? JVC, Sony of anders?

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben momenteel bezig met mijn eigen (studenten budget) HT kamertje.

Wat ik nog mis is een receiver. Ik zei al dat het redelijk budget gerelateerd is, dus ook de receiver moet een 'instap' model worden.
Ik wilde eerst gaan voor de JVC RX-5040BE, maar (na al betaald te hebben) kon niet meer geleverd meer worden. Alleen de nieuwere versie: JVC RX-5050. Die is qua specs idem aan de 5040, alleen prijziger...

Nu zou ik die volgens de winkel iets goedkoper kunnen krijgen (184 ipv. 199), maar nu twijfel ik toch.
De Sony STR-DE598 ziet er ook wel interessant uit, maar daar heb ik ook mijn vraagtekens bij.
Bij elke webshop staat dat die 6x150 watt is, maar dat is volgens mij helemaal niet zo (100 watt namelijk)!

Ik vraag nu aan jullie, wat is wijsheid? Welke van deze 2 of toch iets heel anders (budget 225)?.

• Linchpin
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:30

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Tsja, het zal toch uiteindelijk op luisteren uitkomen. Wat voor jou het beste klinkt is voor jou het beste (en wat voor versterkers geldt, geld ook voor receivers natuurlijk ;) )Zie ook Policy mbt het kopen van versterker en luidspreker vragen

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:48

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik vraag nu aan jullie, wat is wijsheid? Welke van deze 2 of toch iets heel anders (budget 225)?.
Maakt waarschijnlijk geen zak uit. 100 of 150 watt haalt geen enkele versterker en het is ook totaal overbodig.

Lees dit even door en maak zelf je keus:
Policy mbt het kopen van versterker en luidspreker vragen

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.